Các phòng ban đang tuyển dụng tại Pullman Hotels

Lao động có tay nghề và sản xuất
Du lịch, khách sạn
Dịch vụ khách hàng
Buôn bán/ Kinh doanh
Hành chính
Kỹ thuật
Công nghệ thông tin
An ninh - Bảo vệ
Dịch vụ bán lẻ và thực phẩm
Tài chính - Kế toán
Giáo dục
Marketing/ Truyền thông
Nghệ thuật - Thiết kế
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Pullman Hotels

Cập nhật 03/12/2025 23:08
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
{Pullman Hai Phong}Guest Service Supervisor/Giám sát lễ tân
Pullman Hotels
396 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 27/01/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/02/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Ngô Quyền - Hải Phòng

Mô tả công việc

General
  • To assist in effective payroll control through a flexible work force maximizing utilization of part time employees and close cooperation with another department in the hotel.
  • To participate in the formulation of the annual operating budget in determining outlet projected revenues and expenses, operating equipment and FF&E requirements in line with the compilation of the annual operating budget.
  • To strictly adhere to the established operating expenses and that all costs are controlled.
  • In the absence of the Front Office / Assistant Front Office Manager.
  • To obtain and account for the correct room revenue.
  • To ensure that all room rate, guest data is posted and correct into the hotel property management system.
  • To account for all rooms related rebates for the day.
  • To identify and correct any errors.
  • To ensure that all room discrepancy is check and follow-up.
  • To ensure that guest history is maintained accurately and up-to-date.
  • To assist in the training of Front Office service ensuring that they have the necessary skills to perform their duties with the maximum efficiency.

Guest Services

  • To assist the Front Office / Assistant Front Office Manager in efficiently managing the department according to the established concept statement providing a courteous, professional, efficient and flexible service at all times, following Fusion's Standards.
  • To have a full working knowledge and capability to supervise, correct and demonstrate all duties and tasks in the assigned tasks to the standard set, which is reviewed and changed on a regular bases reflecting change in trends, guest expectations and operating philosophies.
  • To assign responsibilities to subordinates implementing multi-tasking principle and to check their performance periodically.
  • To maintain a pool of qualified part time employees in conjunction with the Human Resources Department.
  • To implement a flexible scheduling based on business patterns.
  • To ensure that the par stocks for all operating equipment and supplies are strictly adhered to and that the outlet is adequately equipped.
  • To assist in conducting monthly inventory checks on all operating equipment and supplies.
  • To assist in controlling the requisitioning, storage and careful use of all operating equipment and supplies.
  • To conduct daily pre-shift briefings to employees on rooms occupancy, arrival & departures, functions / event and special attention that is needed.
  • To liaise with housekeeping and other related department on daily operation.
  • To have a thorough understanding and knowledge of all Rooms related service and product and upsell alternatives.
  • To handle guest enquiries in a courteous and efficient manner and report guest complaints or problems to supervisors if no immediate solution can be found and assure follow up with guests.
  • To establish a rapport with guests maintaining good customer relationship.
  • To ensure that the cashiering procedures are strictly adhered to

Quyền lợi được hưởng

- Attractive wages and benefits, self- development through Accor Academy and e-learning platforms, career development opportunities

Yêu cầu công việc

  • Excellent command of the English language
  • At least 2 years of hands-on experience in a similar position.
  • Strong sense of urgency, able to prioritize and delegate tasks
  • Strong sense of commitment and of unquestionable integrity
  • Strong interpersonal skills
  • Must be able to handle difficult situations with tact and high diplomacy
  • Ability to express effective, clear and concise written and verbal communication

Yêu cầu hồ sơ

- Apply your CV here on Hoteljob.vn.

Khu vực
Hết hạn ứng tuyển
Báo cáo

CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Pullman Hotels Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên. 

Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới. 

Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. 


Những nghề phổ biến tại Pullman Hotels

Bạn làm việc tại Pullman Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pullman Hotels

Pullman Hotels

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo