Mô tả công việc
1. Achieve positive outcomes from Guest queries in a timely and efficient manner
2. Ensure an efficient reception experience for Guests, including check in/out, and complete audit procedures, as required
3. Attend the Executive Lounge and Executive Floor Reception (The Level)
4. Ensure that GEX Director is kept fully aware of any relevant feedback from guests and, or, other departments
5. Demonstrate a high level of customer service at all times
6. Attend appropriate training courses, when required, and assist with the Night Team's training and development efforts
7. Demonstrate a knowledge of hotel room categories, room rates, packages, promotions and other general product knowledge necessary to perform daily duties
8. Maximize room occupancy and use up-selling techniques to promote hotel services and facilities
9. Use the correct procedures regarding the acceptance of foreign currencies, credit cards and cash in accordance with the hotel credit policy
10. Comply with hotel security, fire regulations and all health and safety legislation
11. Act in accordance with policies and procedures when working with front of house equipment and property management systems
12. Follow company brand standards
Quyền lợi được hưởng
- Attractive salary
- 13th month salary
- Birthday benefit
- Duty Meals
- Annual Outing Trip
- Special room rate as per Melia Hotels International policy
Yêu cầu công việc
- College Degree or above
- Vietnamese - Excellent level, written & spoken
English - Good level, written & spoken
- Knowledge of third language is an advantage
- Proficiency in Microsoft Office software: Word and Excel, PowerPoint
- Experience in international hotels in the same position is preferable.
Yêu cầu hồ sơ
Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên.
Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới.
Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng.