Việc làm Pullman Hotels

Tìm thấy 48 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Customer Service Officer ( Work By Shifts )
Pullman Hotels
250 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Tới 500 USD
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 05/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

**Monitor customer requests/ complaints:

• Monitor customer service email account, skype account and filter all incoming requests, and distribute to the right persons/people.

• Follow up on all customer requests and ensure that clients receive the necessary responses/information in due time.

• Follow up pro-actively with production to "warn" customers in case of late delivery or any other issues that might affect the customer such as delivery time, technical updates etc.

** Update customer requirements:

• Report and update customer's requirement to management, related parties for working and feedback on the solutions.

• Report customer's new request / concern. Feedback on customer's satisfaction in terms of delivery, quality, service and support.

• Provide monthly / quarterly volume forecast to Sales Manager and Production Manager.

** Support sales team:

• Update and maintain the customer information records, customer contact list, carry out the customer satisfaction survey every quarter and report results.

• Support sales with various tasks including lead generation, competitor analysis, client database and key account plans

** Coordinate other departments in customer relations:

• Coordinate with Accounting to generate and update weekly / monthly sales report to Sales Manager and Production Manager.

• Properly handover the ongoing / outstanding tasks among the daily shifts between CSOs and Night Shift Manager.

Yêu Cầu Công Việc

• Education: University degree in English, Customer Service, Marketing & Sales, etc... are preferable

• Experience: At least 6 months - 1 year of working experience with customer service and/or marketing and sales, English speaking… Experience with quality assurance and quality management for graphics and photos is an advantage.

        Willing Fresh Graduates

• Languages: Excellent English skills, especially speaking and writing skills. Fluent in Vietnamese.

• Competencies:

o Solid background in Customer Service

o Good communication skills.

o Patient personality.

o Self-motivated with strong team skills, high degree of punctuality.

o Hard working and good health.

*** IMPORTANT NOTICE:

o Willingness to work in shifts (6am – 2pm, 2pm – 10pm, 10pm – 6am)

o       Alternately work by week (one week for a shift)

*** WHAT WE OFFER

• Competitive salary with up to 14 months of salary. 

• Salary review once a year

• Annual luxury Kick-off vacation

• International, professional, creative working environment and talented teams

• Common cultural-sportive- art Clubs and activities, sponsored and/or supported by the Company (Ex: team building, Football, English…).

• Insurance as Governments regulations (social insurance, medical insurance, unemployment insurance, etc.)

• AON Premium Healthcare Insurance package, with possibility to cover family members

• Relevant training will be provided at the company’s expense and we also allow developers to improve their skill set during normal business hours

• Daily various foods, drink, and seasonal fresh fruits;

And many other benefits, let's join us to discover!

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Lên đến 500 USD
Khu vực
Báo cáo

CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Pullman Hotels Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên. 

Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới. 

Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. 

Những nghề phổ biến tại Pullman Hotels

Bạn làm việc tại Pullman Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pullman Hotels

Pullman Hotels

Click để đánh giá