Việc làm Pullman Hotels

Tìm thấy 49 việc làm đang tuyển dụng
CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Personal Assistant
Pullman Hotels
250 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 10
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 04/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/08/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 215 Đào Duy Từ, P. 6, Q. 10, Tp. Hcm

Mô tả công việc

Mô tả Công việc
The primary of this position is to perform timely, accurate and professional administrative and secretarial functions while maintaining high degree of information/documents/files with complete discretion.
- Manage document flow, filing, safety and custody, as well as circulating and handling documents and discussion in the office.
- Receiving and coordinating mail for their perusal and action. Efficiently manage conflicting priorities, deadlines as well as handling information/documents/contacts.
- Collect documents/reports from different departments and review in advance before submitting.
- Manage and maintain accurate and detailed records.
- Translate documents or work as an interpreter when necessary.
- Ensure that all documents & messages have been translated/interpreted correctly, accurately and confidentially.
- Communicate, coordinate and schedule meetings/conferences on behalf of superior internally and externally via telephone/e-office, in person and in writing through e-mail messages.
- Ensure the professional and timely dispatch and distribution of such correspondence.
- Develop and maintain effective relationships with all parties internally and externally.
- Draft reports, letters of solicitation, proposals, draw relevant files in preparation for meetings and engagements (Itineraries, agenda, presentations, meeting minutes, and follows up on assigned action items).
- Assists the superior with daily administrative duties and completes a broad variety of administrative tasks that include managing an active calendar of appointments, composing and preparing correspondence, arranging complex and detailed travel plans, processing travel reimbursement requests/claims.
- Run errands for the DGD and handle other tasks assigned

Yêu cầu công việc

Yêu Cầu Công Việc
- Minimum 2-year experience in Personal Assistant or Secretary for Expat Manager.
- Bachelor's Degree in Business Administration, Language, Translation.
- Have a good command of English.
- Have a can-do attitude and the eagerness to learn.
- Understand the importance of confidentiality and keep all sensitive/private information confidential.

Quyền lợi được hưởng

Laptop
Chế độ bảo hiểm
Du Lịch
Phụ cấp
Đồng phục
Chăm sóc sức khỏe
Đào tạo
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo

CHI NHÁNH CÔNG TY CỔ PHẦN QUÊ HƯƠNG LIBERTY - KHÁCH SẠN PULLMAN SAIGON CENTRE
Pullman Hotels Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
148 Trần Hưng Đạo, Phường Nguyễn Cư Trinh, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Pullman là thương hiệu khách sạn quốc tế nổi tiếng toàn thế giới thuộc tập đoàn Accor. Đây là đơn vị điều hành khách sạn lớn, sở hữu hơn 3.500 khách sạn ở 92 quốc gia và 160.000 nhân viên. 

Riêng thương hiệu Pullman có mặt tại nhiều khu vực như châu Âu, châu Á, châu Phi, Trung Đông, với số lượng khoảng 80 khách sạn. Mục tiêu của tập đoàn Accor là tới năm 2020 có thể đạt 150 khách sạn trên khắp thế giới. 

Tại Việt Nam, khách sạn Pullman có mặt từ năm 2012. Tính đến nay, chuỗi khách sạn này có tổng cộng 5 khách sạn, nằm tại nhiều địa điểm đắc địa và những khu du lịch nổi tiếng như: Phú Quốc, Vũng Tàu, Hà Nội, TP Hồ Chí Minh và Đà Nẵng. 

Những nghề phổ biến tại Pullman Hotels

Bạn làm việc tại Pullman Hotels? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Pullman Hotels

Pullman Hotels

Click để đánh giá