Mô tả công việc
- Develop new clients database and follow new business leads. Create new opportunity via direct outreach to clients.
- Take full ownership of a client from lead generation, offering solutions to closing deals through various sales activities including sale visits, appointments, telephone sales and cold calling.
- Be accountable for good relationships with clients through calling, email, visits and problem solving in a timely and professional manner.
- Study other competitors' rate & performance and suggest the strategies to Sales Manager.
- Execute agreed action plan to acquire new clients or new services for existing clients as assigned by Sales Manager.
- Submitting the weekly and monthly report to Sales Manager.
- Tasks requested by Sales Manager & SBU Manager.
Yêu cầu công việc
- Proficient in English - especially speaking and listening (IELTS 6.0 or equivalent as minimum).
- 1 year experience in Real Estate (RE) Market including Industrial, Commercial, Hospitality, Residential RE.
- Proficient computer skills, including experience with Microsoft Office, AutoCad and Web searching.
- Knowledge on RE market trend. Familiar with RE policies.
Quyền lợi được hưởng
Công ty TNHH XNK PT Đông Dương - Tập đoàn thể thao KINGSPORT được thành lập năm 2009 với nghành nghề kinh doanh chính: Kinh doanh thiết bị gia dụng & hàng thể thao. Qua gần 12 năm phát triển hiện nay chúng tôi đã và đang là nhà cung cấp thiết bị thể thao lớn nhất Việt Nam với thương hiệu KINGSPORT, với hệ thống cửa hàng bán lẻ có mặt rộng khắp các vùng miền trên cả nước. Môi trường làm việc tích cực tạo điều kiện tối da cho nhân viên phát huy tài năng sẵn có, Với đội ngũ nhân sự trẻ giàu nhiệt huyết và đam mê đã góp phần cho sự thành công của chúng tôi ngày hôm nay.
1. Tầm nhìn
• Top Southeast ASIA
• Doanh nghiệp của sự sẻ chia tri thức và sức khỏe
• Dẫn đầu trong việc tìm kiếm những giải pháp để giải quyết các vấn đề rắc rối liên quan đến sức khỏe, sáng tạo để kiến tạo hệ sinh thái hoàn chỉnh các sản phẩm - dịch vụ theo tiêu chuẩn toàn cầu
2. Giá trị cốt lõi
Là nhãn hàng của những câu chuyện hạnh phúc và thành công
3. Sứ mệnh
Mang lại sức khỏe, hạnh phúc và thịnh vượng cho nhân loại
4. Triết lý kinh doanh
Mong muốn mọi người đều cảm thấy tự hào, hạnh phúc bên trong và cân bằng được nhiều giá trị của cuộc đời