Mô tả công việc
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience.
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, andprocesses.
Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound,outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice,modifications, cancellations, complaint.
Proactively updating information/knowledge about customer service.
Immediately updating serious cases/inconstant situations.
Yêu cầu công việc
Loud and clear voice
Graduated from High school or Higher Education
Basic English skills
Proficiency in Korean (Listening,Speaking, Reading, Writing). The Topic 6 or higher is required
Quyền lợi
Join the insurance regimes according to the provisions of the Labor Law.
Accident insurance 24/7.
14 days of leave/year.
Annual Health Checkup.
Participate in training courses on skills and profession.
Experiencing a clear promotion path.
Working in a dynamic, professional environment with many opportunities for advancement.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-28 01:55:02
Tổng Công ty Cổ phần Bảo hiểm Ngân hàng TMCP Công Thương Việt Nam (Bảo hiểm VietinBank – VBI) là đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực Bảo hiểm Phi nhân thọ tại Việt Nam. Với 33 công ty thành viên, hơn 1200 nhân viên và trên 8000 đại lý có trình độ chuyên môn cao, tiềm lực tài chính vững mạnh, sản phẩm đa dạng và ưu việt, năng lực quản trị - kinh doanh, quản lý rủi ro và giải quyết bồi thường tốt, VBI tự tin về khả năng tư vấn và đáp ứng mọi yêu cầu bảo hiểm của khách hàng. Hàng trăm cơ hội việc làm hấp dẫn, môi trường hiện đại, chuyên nghiệp, năng động cùng hàng loạt chế độ phúc lợi – đãi ngộ cao luôn mở rộng chào đón nhân tài khắp mọi miền Tổ quốc.