Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Building and implementing plans
- Setting up, implementing, and monitoring the execution of the operation and expense plan for the unit per year/ in each period as assigned.
- Proposing and implementing solutions to enhance operational efficiency and risk control for the unit.
2. Managing and executing operations of the unit as assigned
- Managing the service delivery to corporate and individual customers: seeking and introducing IVB’s products to customers; Receiving loan / credit granting requests from customers; Appraising credit granting/ disbursement proposals according to regulations; Monitoring and supervising the capital utilization status after loan disbursement
- Managing marketing organization and consulting transactions to customers: capital mobilization product, account management, payment services, card services, ATM, POS, remittance payments for customers, digital banking, foreign exchange activities,... and other service. Promoting and managing business for IVB’s customer segments:
+ Implementing programs to boost sales of IVB’s products and services.
+ Implementing sales promotion program for the sales team.
+ Developing and managing cooperative relationships with partners.
- Managing business activities for customer segments:
+ Managing, monitoring the implementation of business plans for customer segments at the unit.
+ Performing customer management, evaluation, and classification.
- Ensuring the quality and efficiency of business activities, compliance with relevant regulations and processes:
+ Credit granting:
- Proposing/ managing the credit granting to ensure efficiency and compliance with regulations.
- Timely detecting and preventing risks and fraud in credit files of customers.
- Coordinating with relevant units in handling problematic debt recovery/ overdue loan of customers at the unit.
+ Other products and services: marketing, customer management, customer care according to regulations.
- Building, protecting the reputation, and developing the brand image of IVB with customers, partners, and relevant agencies.
3. Human resources management
- Participating in selecting and training employees, building and developing a successor human resources team.
- Assigning tasks, setting targets, guiding, and evaluating the working performance for employees.
- Proposing personnel arrangement suitable with their capabilities.
- Organizing, managing, coordinating to implement other general administration and human resources tasks for all employees of the Unit within the scope of authorization.
4. Others
- Periodically/ ad-hoc reporting as required.
- Performing other tasks as assigned by Branch manager/ BOEs.
Yêu Cầu Công Việc
1. Knowledge, professional experience
- Graduated from University or above in Economics, Finance, Banking, Business Administration, or related fields.
- Legal knowledge related to banking operations, compliance control and anti-money laundering according to the Bank’s regulations.
- Knowledge of credit risk management and other operational risks, finance analysis, credit/ assets appraisal.
- Knowledge of IVB’s products and services.
- Minimum of 05 years’ experience in credit institutions with at least 02 years in equivalent management positions.
2. Skills
- Leadership and negotiation skills
- Problem solving and decision-making skills
- Business strategic management skills
- Sales, market and customer development skills
3. Other requirements
- English: at least from TOEIC 600.
- Male is preferable
- Matching with regulatory criteria for prevention of money laundering, terrorist financing, and financing of proliferation financing of weapons of mass destruction.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Giới tính: Nam
- Độ tuổi: 35 - 44
- Lương: Cạnh tranh
Sau hơn 10 năm trưởng thành và phát triển, GOLDSUNFOOD được biết đến là một trong những thương hiệu ẩm thực hàng đầu Việt Nam với hơn 200 nhà hàng trên toàn quốc. Và đến nay, thông qua các nhà hàng mang đặc trưng văn hóa ẩm thực đến từ Nhật Bản, Hàn Quốc, Thái Lan, Ý, Lào,..này, mỗi năm chúng tôi đã đón khoảng 2,4 triệu lượt khách hàng sử dụng dịch vụ.
"KHÔNG CÓ VIỆC GÌ KHÓ - CÓ GOLDSUNFOOD LO. Đội ngũ nhân sự hùng hậu với hơn 6000 nhân viên làm việc tại Hội sở và các Nhà hàng trên toàn quốc, nhân viên GOLDSUNFOOD - Luôn kiên trì và khát khao được thăng tiến, nhờ làm việc trong một môi trường thúc đẩy bạn phải phát triển và tạo cơ hội cho bạn thể hiện năng lực của bản thân. Cơ hội được đào tạo và làm việc chuyên nghiệp trong ngành FnB hoặc thử sức với những vị trí trong Nhà hàng - Goldsunfood đánh giá cao sự nhiệt tình, tinh thần ham học hỏi và cầu tiến của nhân viên.
Với sự phát triển không ngừng và mong muốn được “sát cánh” với những trái tim nhiệt huyết, yêu ẩm thực từ khắp mọi miền để cùng thực hiện sứ mệnh của mình, chúng tôi hân hoan chào đón ứng viên cho các vị trí hấp dẫn tại GOLDSUNFOOD !
Chuỗi nhà hàng của GOLDSUNFOOD bao gồm các thương hiệu:
King BBQ ; ThaiExpress; Hotpot Story; Khaolao; Truly Việt; Dolpan Sam; BukBuk; Seoul Garden; Tasaki BBQ; Sushi Kei; Meiwei; Capricciosa
Review GOLDSUNFOOD
Phần lớn là COCC, làm việc không có kế hoạch, thường xuyên chậm lương, trừ lương không rõ lý do (RV)
Môi trường làm việc kém, chế độ lương thấp, làm việc không có quy trình, trừ lương không rõ lý do (RV)
Môi trường làm việc quá cũ, cơ sở vật chất rất kém, không có nước máy (RV)