Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Expertise in designing, developing, and maintaining large enterprise Salesforce platforms/applications with various integration levels and a combination of all marketing / sales /service clouds needed.
- Expertise in defining large enterprise software systems and mapping use cases into the desired solution architecture.
- Communicate with Customer/onsite team to get/clarify the requirements via email/telephone/video conference.
- Participate in the planning/analysis of business requirements for system changes and enhancements.
- Provide the guidelines on coding standards to team members, review their code and define deployment process.
- Recommend solutions in order to improve the quality and performance of projects and help to ensure that the delivery meets customer’s expectations.
- Write technical and user guide documentations.
- Ability to conceptualize, design, and execute proof of concept projects. Demonstrate success in the initial POC work to establish integrations from Salesforce to AI/BI applications.
- Capable of leading a team during the implementation, deployment and run operation.
Yêu Cầu Công Việc
- Good written and verbal skills in English (mandatory). Excellent communication and collaboration skills. French speaking is a plus.
- 3-5 years of relevant work experience in consulting and implementing Salesforce projects.
- Integrations from Salesforce to AI/BI applications is a plus.
- Experience in Apex, Aura/Lightning Web Component, Automation Tools (Flow, Approval Process, etc.), Experience Cloud, Einstein AI, Sales Cloud, Service Cloud, Marketing Cloud, etc. How to apply AI in Salesforce configuration and development.
- Knowledge of Salesforce consultant, configuration such as permissions, data access controls, reports, dashboards, etc.
- Experience in APIs and integrations.
- Experience working on an Agile development team.
- Experience in software development and tools/frameworks (Java, Azure, Python, React, etc.) outside of the Salesforce ecosystem.
- Good at analyzing & problem solving, teamwork, generates enthusiasm among team members.
- Experience in insurance projects is an advantage.
- Experience in branching, merging development and deployment process (CI/CD).
- Salesforce certificates are an advantage
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào tháng 12/2011, Appota là đơn vị tiên phong tại Việt Nam trong việc cung cấp các nền tảng tiện ích cho điện thoại thông minh, hướng tới các lĩnh vực: Phát hành Game, Quảng cáo và Thanh toán. Khách hàng của Appota là những nhà phát triển game và ứng dụng, các đơn vị - đối tác quảng cáo, thương mại điện tử.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Thể thao
- Party
Lịch sử thành lập
- 2016: Changed the slogan to "Technology For Change"
- 2015: Launched Applancer, the global mobile outsourcing platform.
- 2014: Launched Gamehub, the first game portal specialized for mobile gamers.
- 2013: Setup the first oversea office in Singapore
- 2012: Received the Most Disruptive Award from Founder Institute.
- 2012: Delivered marketing service for international branchs including NHN, UC, Kakao and Zepto Labs.
- 2011: Appota was founded in the first Topica Founder Institute in Vietnam.
Mission
Tầm nhìn : Tầm nhìn của Appota là trở thành hệ sinh thái công nghệ giải trí lớn nhất Việt Nam và Đông Nam Á.
Sứ mệnh : Appota tin vào sức mạnh của Công nghệ Internet Di động. Chúng tôi mong muốn tạo ra các nền tảng di động tạo ra cơ hội và cải thiện cuộc sống cũng như trải nghiệm của người dân ở các quốc gia đang phát triển.
Review Appota Corporation
Tổng quan văn phòng khá đẹp, không gian trẻ trung, sáng tạo(RV)
Không gian đẹp, gái xinh nhiều, ăn uống thoải mái (RV)
Môi trường đáng để trải nghiệm, học hỏi.(RV)