Drive strategic solutions and frameworks to maximize media investment efficiency and effectiveness for business growth across multiple markets and divisions via
- Measuring and tracking digital media investment, performance and KPIs;
- Identify all the touch points encountered by consumers, their operational purpose and their role in the consumer experience
- Understanding comprehensive media landscape change and competitive environments;
- Piloting and governing key initiatives to build more productive media operation systems/ processes.
- Solid level of understanding & experience on FMCG & Beauty categories and its consumers.
- Strong understanding of both upper and lower funnel digital media strategies and measurements.
- Experience in assessing competitive and media landscape changes to ensure that L’Oreal stays ahead with speed and agility.
- Assess each touch point’s effectiveness in terms of achieving its intended purpose against both business and consumer experience objectives. Identify strengths and weaknesses
- Strong and comprehensive knowledge and expertise in data-enabled, and performance-led communication planning and media buying / optimization (including E-commerce).
- Illustrate strong understanding in digital media eco-system, ad technologies, programmatic buying and audience data.
- Bring innovation and is always in the forefront of new media frontiers and experimentation.
- Digital Media Framework and Strategies – across both upper and lower funnel.
- Defining metrics of success and KPIs across Divisions, Categories, Brands.
- Work in close collaboration with Regional Media Lead in understanding relationship and impact of Digital media performance to overall strategic frame.
- Provide a business view of Competitive Ad monitoring on a regular basis across key divisions.
- Support JBPs negotiations with key partners
- Track and measure the media investment, its performance and KPIs in order to bring transparent visibility on media investment, strategy and performance to senior management.
- Control relationship with external partners (including media planning and buying agencies, digital agencies, lead agencies, search agencies, ecom partners etc) by regularly evaluating their performance and collecting market feedback to bring the best outcome from the relationship.
- Manage media management systems and lead the process simplification & automation.
- Working with finance team, marketing team, digital team, consumer & market insights and external media & digital agencies.
- Educate and promote media best practices to transform and upskill media and digital knowledge in local country.
Được thành lập vào năm 2004, trải qua 19 năm hình thành phát triển, với 10 Bệnh viện, 03 Phòng khám và Trung tâm nhãn khoa trải dài khắp 3 miền, Hệ thống Bệnh viện Mắt Sài Gòn tự hào là Hệ thống Bệnh viện chuyên khoa Mắt lớn nhất Việt Nam. Quy tụ đội ngũ hơn 500 Bác sĩ, Nhân viên Y tế giỏi chuyên môn, giàu kinh nghiệm; cùng cơ sở vật chất, thiết bị y khoa hiện đại nhập khẩu trực tiếp từ Mỹ, Châu Âu và tâm nguyện toàn tâm, toàn lực chăm sóc thị lực đôi mắt Việt; thương hiệu Mắt Sài Gòn đã trở thành lựa chọn tin cậy của gia đình Việt trên khắp cả nước trong việc khám, điều trị, phục hồi và chăm sóc sức khỏe đôi mắt. Đến nay, Hệ thống Bệnh viện Mắt Sài Gòn thăm khám cho hơn 4,5 triệu khách hàng và phẫu thuật thành công mang lại đôi mắt sáng khỏe cho hơn 705.000 bệnh nhân. Ngoài ra, bệnh viện cũng là nơi tiếp nhận và điều trị thành công những ca bệnh khó từ các đơn vị bệnh viện khác.