Mô tả công việc
Stay up to date with industry trends, competitor activities, and market conditions.
Focus on selling customer support solutions (call center services) and related technology solutions.
Develop and maintain a robust pipeline of leads by reaching out to prospective clients.
Present and promote our Technology, Data, Digital and Business Intelligence services and solutions to prospective clients.
Regularly update clients on new features and services.
Act as the primary point of contact for clients, ensuring high levels of customer satisfaction.
Provide feedback to the product development team to enhance our business intelligence offerings.
Lead and manage a team of 3 sales members to execute the company’s strategy of finding and approaching potential clients.
Identify, target and approach potential clients through various channels including online research, networking events, and referrals.
Build and maintain strong, long- lasting client relationships to expand new projects.
Manage and develop an organization&039;s strategy including working with BOD to identify business goals and objectives and then designing and implementing a solution that meets those goals.
Understand client needs and tailor solutions to meet their specific requirements.
Stay updated on industry trends, competitive offerings, and market demands in the digital marketing, BI, and data analytics spaces.
Yêu cầu công việc
Negotiate effective commercial terms and agreement.
Demonstrable expertise in driving business result, able to think outside of the box, but target driven and focused to deliver outstanding outcomes for our clients.
At least 7 years prior work experience in sales, a strategic consulting, business development.
Possess the financial and business acumen to build compelling account- growth plans.
Graduation from University or above.
Good team building and customer service skills that can help drive satisfaction.
Fluency in Japanese language is an advantage (JLPT N2 or above).
Hardworking, with exceptional presentation and communications skills.
Robust knowledge of the client/industry space.
Previous experience achieving revenue targets and strategic growth.
Good in English (IELTS with a minimum of 6.0 or equivalent (TOEIC 800 or above).
Experience specializing in Technology, Data, Digital solutions is a plus.
Sales experience in selling solutions (not physical products) is required.
Consultative Business Development mentality and approach.
Proven ability to generate leads, approach potential clients, and sell solution- based services.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-09-20 00:50:02
Được thành lập vào năm 2006, Hệ thống cửa hàng Mẹ & Bé Bibo Mart thuộc quyền quản lý của Công ty cổ phần Bibo Mart, chuyên cung cấp các sản phẩm vô cùng đa dạng đáp ứng tất cả các nhu cầu cho Mẹ và Bé trong giai đoạn từ 0 đến 6 tuổi. Các sản phẩm của các thương hiệu uy tín trên thế giới như: Combi, Chicco, Fisher-price, Farlin, Hipp, DrBrown...đều được kiểm tra và chứng nhận an toàn cho sức khỏe của Mẹ & Bé. Trải qua 15 năm hình thành và phát triển, Bibo Mart là Hệ thống cửa hàng Mẹ & Bé uy tín nhất tại Việt Nam hiện nay với hơn 140 cửa hàng tại Hà Nội, TP HCM, Đà Nẵng và nhiều tỉnh thành trong cả nước. Bibo Mart đang tiếp tục không ngừng mở rộng Hệ thống.
Chính sách bảo hiểm
- Hợp đồng đầy đủ (được hưởng đầy đủ các chính sách về Bảo hiểm, có ngày Nghỉ lễ, Nghỉ phép, Nghỉ mát theo quy định)
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia đầy đủ các hoạt động đào tạo, teambuilding, nghỉ hè trong công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 16/10/2017
Mission
Từ tình yêu đó, chúng tôi mang Sứ mệnh: “TẬN TÂM CHĂM SÓC CHO MẸ VÀ BÉ” để cùng với các bà mẹ chăm sóc, ươm mầm cho các chồi non phát triển.
Với mục tiêu trở thành Hệ thống cửa hàng Mẹ & Bé Số 1 tại Việt Nam
Review Bibo Mart
Hệ thống công việc ko rõ ràng (RV)
HR không chuyên nghiệp (RV)
Quy trình làm việc lằng nhằng, ban bệ không rõ ràng (RV)