Mô tả công việc
Execute internal SEM reports and analyses to provide actionable insights and optimization recommendations.
Create, launch, manage, and optimize PPC marketing programs such as paid search, display, retargeting, e- commerce, Google Shopping, and affiliate marketing.
Provide Data Analysis and Google Trends for daily campaigns.
Manage and supervise paid marketing tools, software, and tracking platforms.
Conversion optimization may be achieved by A/B testing, ad generation, and landing page strategy.
Lead all SEM marketing strategies with an emphasis on optimization, CPC reduction, and growth.
Look for innovative ways to improve campaigns and generate growth, such as testing new ad text, channels, tactics, approaches, and technologies.
Manage and optimize a monthly advertising budget of at least 500.000.000 Million VND /Per month across multiple channels including Facebook, Google.
Proactive management of all paid marketing programs to ensure that company objectives and key KPIs are reached while remaining under budget.
Yêu cầu công việc
Minimum 2+ years experience in a combination of paid search, display, social & programmatic media, particularly in driving e- commerce sales would be advantageous.
Deep knowledge of digital media performance marketing, Facebook commerce catalog, and feed product data.
Strong quantitative & analytical skill
Experience optimizing media budget/campaigns towards retail metrics and/or Audience or Customer Data Platforms to optimize media spending.
Previous experience in Google AdWords across Display and Affiliate advertising
Excellent English reading and writing skills.
Experience in developing Tiktok.
Analytical skills to monitor and evaluate campaign performance, providing actionable insights.
Ability to develop, execute, and optimize advertising campaigns to achieve high performance.
Have experience running ads in global ads is a plus
Education:
Bachelor’s degree in Marketing, Business, or related field.
Quyền lợi
Salary: 20- 25 gross
Performance Bonus will be approximately 1/4 your salary in each quarter
13th month and other bonuses. (more details in interview)
All work- related equipment is provided.
Social and medical insurance.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-29 02:05:02
Được thành lập vào năm 2006, Hệ thống cửa hàng Mẹ & Bé Bibo Mart thuộc quyền quản lý của Công ty cổ phần Bibo Mart, chuyên cung cấp các sản phẩm vô cùng đa dạng đáp ứng tất cả các nhu cầu cho Mẹ và Bé trong giai đoạn từ 0 đến 6 tuổi. Các sản phẩm của các thương hiệu uy tín trên thế giới như: Combi, Chicco, Fisher-price, Farlin, Hipp, DrBrown...đều được kiểm tra và chứng nhận an toàn cho sức khỏe của Mẹ & Bé. Trải qua 15 năm hình thành và phát triển, Bibo Mart là Hệ thống cửa hàng Mẹ & Bé uy tín nhất tại Việt Nam hiện nay với hơn 140 cửa hàng tại Hà Nội, TP HCM, Đà Nẵng và nhiều tỉnh thành trong cả nước. Bibo Mart đang tiếp tục không ngừng mở rộng Hệ thống.
Chính sách bảo hiểm
- Hợp đồng đầy đủ (được hưởng đầy đủ các chính sách về Bảo hiểm, có ngày Nghỉ lễ, Nghỉ phép, Nghỉ mát theo quy định)
Các hoạt động ngoại khóa
- Tham gia đầy đủ các hoạt động đào tạo, teambuilding, nghỉ hè trong công ty
Lịch sử thành lập
- Ngày hoạt động: 16/10/2017
Mission
Từ tình yêu đó, chúng tôi mang Sứ mệnh: “TẬN TÂM CHĂM SÓC CHO MẸ VÀ BÉ” để cùng với các bà mẹ chăm sóc, ươm mầm cho các chồi non phát triển.
Với mục tiêu trở thành Hệ thống cửa hàng Mẹ & Bé Số 1 tại Việt Nam
Review Bibo Mart
Hệ thống công việc ko rõ ràng (RV)
HR không chuyên nghiệp (RV)
Quy trình làm việc lằng nhằng, ban bệ không rõ ràng (RV)