Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
QA (70%)
- Conduct regular calibration benchmarking sessions.
- Ensure that professional call, email, chat message and case standards are maintained through consistent coaching.
- Monitor and evaluate agent’s performance to identify areas for improvement and provide coaching and feedback to help improve performance.
Training (20%)
- Prepare training materials, conduct training sessions focused on customer experience when newbies on-board, new policies…
- Assess training needs and identify areas where additional training is required.
- Conduct enhancement-training when having requirements from Managers and Team Leaders.
Other tasks (10%): Handling other assigned tasks from the Managers and Team Leaders.
Yêu Cầu Công Việc
- 1 year experience in the customer contact center environment.
- 1 year experience working in a quality, service oriented environment.
- 1 year experience with training/QA job. Preferably in a customer contact center.
- Experience with communicating with staff from different ages.
- Knowledge of NinjaVan’s industry sectors is a preference.
- Colleague/University Graduation
- Planning and organizing.
- Good at English
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
Provide laptop for employees
Year End Party, annual Townhall Ceremony - Thời gian thử việc: 2 months (full salary)
- Cơ hội huấn luyện:
Participate in internal training courses: online/offline
Opportunities to promote to higher positions: Senior, Team Leader, Manager, etc. - Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday - Saturday (9:00 - 18:00)
- Đồng nghiệp:
Senior leaders are open-minded, respectful, and ready to facilitate personal growth
Young and dynamic working environment
The scope of work is large, the company has more than 6000 employees, the company has operations spreading to 63 provinces/cities throughout the country. - Phúc lợi:
"Tet" bonus
Annual salary review
Performance review from 1 - 4 months
Paid social insurance based on full salary
Attractive team-building activities, regular internal activities - Ngày nghỉ: 12 days annual leave, 5 days sick leave (with full salary)
- Lương: Cạnh tranh
Được thành lập vào năm 2010, khi thị trường thời trang mặc nhà còn chưa được chú trọng. Cardina chính là cái tên đặt bước tiến tiên phong trong lĩnh vực này. Sau hơn 12 năm phát triển, hiện Cardina vẫn có tầm nhìn trở thành Thương hiệu dẫn đầu thị trường dòng thời trang ứng dụng, lifewear tại việt Nam.
Với quy mô gần 300 nhân sự, BW JAPAN đã và đang nỗ lực đem lại một môi trường làm việc vô cùng chuyên nghiệp, năng động và đầy hứng khởi cho nhân sự.
Chính sách bảo hiểm
- Chính sách bảo hiểm xã hội
- Bảo hiểm y tế và bảo hiểm nhân thọ
- Bảo hiểm tai nạn
- Bảo hiểm thất nghiệp
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
- Câu lạc bộ bóng đá, game, bi-lắc
Lịch sử thành lập
- Năm 2010: công ty được thành lập
Mission
Với tầm nhìn như trên, sứ mệnh của Cardina được xác định là sẽ cung cấp cho xã hội những sản phẩm thời trang với 5 đặc tính độc đáo, nổi bật nhất:
- Chất liệu mang lại cảm giác thoải mái, dễ chịu, thân thiện với sức khỏe.
- Thiết kế tạo ra xu hướng, chú trọng nét tinh tế và tối giản làm chủ đạo.
- Phom dáng phù hợp với mọi hình thể người Việt.
- Màu sắc phong phú đáp ứng đa dạng sở thích.
- Chất lượng dịch vụ tận tâm và chuyên nghiệp.