About this opportunity:
As an integral part of our team, the Implementation Manager plays a key role in handling all implementation services. This includes defining the scope, time, and resource planning, ensuring compliance with group directives, legal, financial, global and local Environmental and Occupational Health and Safety (E+OHS), data security, and privacy. Being a data and value-driven role, the successful candidate will effectively deliver strategic support to commercial engagements while observing approved processes and tools.
What you will do:
- Manage and define project scope, workforce planning, and performance to attain first-time accuracy.
- Oversee financial performance during the roll-out phase, aligning with budget projections to support overall project financial health.
- Initiate Change Management strategies considering KPI's, identifying and implementing improvement possibilities through continuous measurements.
- Manage adherence to processes, regulations, and tools, enforcing corrective action when necessary to ensure ethical and sustainable delivery.
- Establish and manage acceptance procedures with customers and suppliers to guarantee timely acceptance and payment.
- Monitor the invoicing lifecycle during the implementation phase to bolster financial performance.
- Provide frequent reports on progress and deviations to efficiently manage workforce and cost.
- Maintain effective communication with all stakeholders, customers, and suppliers to ensure smooth information flow.
- Automation.
- Process Management.
- Service Delivery Business Understanding.
- Communication.
- Presentation.
- Data Analytics.
- Financial Acumen.
- Artificial Intelligence (AI).
- Management of ASP.
- Ericsson Portfolio.
- Stakeholder Management.
- Change and Improvement Management.
- Program/Project Finance Management.
- Project Planning.
- Workforce Management.
Click Here to find all you need to know about what our typical hiring process looks like.
We encourage you to consider applying to jobs where you might not meet all the criteria. We recognize that we all have transferrable skills, and we can support you with the skills that you need to develop.
Encouraging a diverse an inclusive organization is core to our values at Ericsson, that's why we champion it in everything we do. We truly believe that by collaborating with people with different experiences we drive innovation, which is essential for our future growth. We encourage people from all backgrounds to apply and realize their full potential as part of our Ericsson team. Ericsson is proud to be an Equal Opportunity and Affirmative Action employer, learn more.
We are committed to providing reasonable accommodations to all individuals participating in the application and interview process. If you need assistance or to request an accommodation due to a disability please reach out to Contact us.
We are proud to announce Ericsson Vietnam has been named #4 in the country and is once again officially Great Place to Work® Certified™ in 2024. Every year, more than 10,000 organizations from over 60 countries partner with the Great Place to Work® Institute for assessment, benchmarking and planning actions to strengthen their workplace culture and this Certification acknowledges our employees value their employee experience and our workplace culture.
Primary country and city: Viet Nam (VN) || Hanoi
Job details: Implementation Management
]]>
Công ty cổ phần chứng khoán Asean (Asean Securities) được thành lập năm 2006 với tên gọi ban đầu là Công ty Cổ phần Chứng khoán Ngân hàng Thương mại cổ phần Đông Nam Á. Sau nhiều năm hoạt động, Chúng tôi không ngừng phát triển và trở thành một trong những công ty chứng khoán hoạt động hiệu quả nhất hiện nay. Với hệ sinh thái đa dạng, Chúng tôi cung cấp nhiều sản phẩm góp phần gia tăng giá trị cho khách hàng và đối tác.
Bên cạnh đó, Asean Securities không ngừng nâng cao tiềm lực tài chính, mở rộng thương hiệu, xây dựng đội ngũ nhân sự chuyên nghiệp tận tâm, am hiểu thị trường, sẵn sàng đưa ra các tư vấn, giải pháp tài chính tốt nhất cho khách hàng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ như BHYT, BHXH, BHTN, … theo quy định của Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hằng năm
- Các chương trình teambuilding cuối tháng
- Các hoạt động party chúc mừng nhân ngày đặc biệt
Lịch sử thành lập
- Năm 2006, Được thành lập với tên gọi ban đầu là Công ty CP Chứng khoán Ngân hàng TMCP Đông Nam Á với vốn điều lệ 50 tỷ đồng
- Năm 2007, tăng vốn điều lệ lên 200 tỷ đồng
- Năm 2008, đổi tên thành Công ty chứng khoán Seabank
- Năm 2009, đổi tên thành công ty CP chứng khoán Đông Nam Á
- Năm 2011, tăng vốn điều lệ lên 335 tỷ đồng
- Năm 2016, đổi tên thành công ty cổ phần Chứng Khoán Asean. Tăng vốn điều lệ lên 500 tỷ đồng
- Năm 2017, tăng vốn điều lệ lên 1.000 tỷ đồng
- Năm 2022, chuyển trụ sở chính về tầng 4,5,6,7 số 3 Đặng Thái Thân và cho ra mắt hệ thống giao dịch với tên gọi SeaStock
Mission
- Hỗ trợ khách hàng đạt mục tiêu tài chính bằng nền tảng kiến thức chuyên sâu cùng sự thấu hiểu và tận tâm.
- Mang đến trải nghiệm vượt trội với hệ sinh thái sản phẩm, dịch vụ toàn diện, hiện đại và chuyên biệt.
- Mở rộng hiểu biết, thúc đẩy mỗi cá nhân thông qua chia sẻ kiến thức, kinh nghiệm và giá trị sáng tạo.
Review Chứng khoán Asean
Công ty tạo điều kiện cho nhân viên phát triển và có cơ hội làm nhiều việc! (RV)