Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Đào tạo
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Master the company's products, familiarize with the customer's product usage process, and understand the customer's deep needs to complete additional purchasing tasks;
Actively find and approach new customers, visit customers regularly, maintain good relationships with them; have a deep understanding of customers’ company operating process, and promptly detect and solve problems;
Ability to build and strengthen relationships with key decision makers and influencers within assigned accounts to gain deep insight and anticipate their needs
Create customer-centric account plans, develop impactful goals, strategies, and actions to ultimately identify and secure new business, retain existing business, and ensure high customer satisfaction
Proactively understand industry and market trends and best practices as well as Classin products, services and processes to maintain relevance to clients and prospects
Work with the technical team to ensure technical support and after-sales service
Work closely with the finance team to support the resolution of key invoices and follow up on key accounts receivable
Promote and participate in marketing campaigns and events
Other relevant tasks that the company requires.
Yêu Cầu Công Việc
Bachelor's/Master's degree in a relevant field
More than 3 years of experience working in the field of large sales, with priority given to those with customer sources in related industries: such as construction services, manufacturing, finance, education, and retail;
Excellent communication and influencing skills in a sales/CRM environment
Experience in gaining key customer insights and influencing others to take action
Demonstrated ability to continuously learn on the job, proactive, and responsible;
Goal-oriented, quick learning ability, and willingness to challenge high income
Vietnamese native; Fluent in Business English; good at using Chinese is preferred but not required
SALARY & BENEFITS
Competitive pay package and incentives
Full-salary social insurance
Allowances for travelling and meeting customers
Internal activities: Women’s Day, Children’s Day, Mid-Autumn Festival, Tet Festival, etc. and other benefits under the provisions of the company
Young, dynamic, enthusiastic, and modern working environment
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Finviet là công ty Fintech theo mô hình kinh doanh B2B2C với trọng tâm là các điểm bán lẻ trải dài trên khắp cả nước. Finviet tự hào là đơn vị được ngân hàng nhà được cấp giấy phép trung gian thanh toán (Ví điện tử, Cổng thanh toán, Thu hộ chi hộ). Chúng tôi xây dựng hệ sinh thái công nghệ giúp kết nối giữa các nhà cung cấp dịch vụ/ hàng hoá, ngân hàng/ các đơn vị tài chính với các điểm bán lẻ, từ đó có thể cung cấp hàng hoá dịch vụ đến tận tay người dùng cuối ở khắp mọi nơi một cách nhanh chóng và tiện lợi nhất.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Thể thao
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- 2016: Công ty được thành lập, Finviet là Công Ty Fintech theo mô hình kinh doanh Manufacturer to Consumer (M2C)
Mission
Tiên phong trong việc ứng dụng công nghệ, cung cấp các giải pháp, dịch vụ cho khách hàng một cách nhanh chóng, dễ dàng.
Review FINVIET
HR không chuyên nghiệp, không thân thiện với ứng viên
Môi trường trẻ, năng động. Phối hợp giữa các BP chưa tốt lắm
Công ty lương thấp, không có phúc lợi. Trừ lương đi trễ của nhân viên (không trừ của quản lý, mặc dù trong email thì ghi là trừ như nhau). Làm việc hơn 1 năm không có review tăng lương