HouseNow is a technology startup in the real estate sector with a mission to become the reliable tool behind all the successes of real estate brokers across the entire market. After years of researching the real estate market in Vietnam and worldwide, HouseNow has identified the potential and opportunities to access the market through technological breakthroughs, addressing information limitations in the real estate market.
Hanoi Office: 4th Floor, 216 Nguyen Trai Street, Thanh Xuan District, Hanoi.
Ho Chi Minh City Office: 29 Tien Giang Street, Ward 2, Tan Binh District, Ho Chi Minh City.
Working Hours: From Monday to Friday, 9am - 6pm
Let's explore job opportunities at HouseNow!
About this role
We are seeking a Senior Brand Marketing Executive for HouseNow Vietnam, located in Thanh Xuan District, Hanoi, Vietnam. In this role, you will hold a key position in shaping and executing the brand's marketing strategies. The ideal candidate will have a minimum of 4 years of experience in brand marketing, with a proven track record of success in building compelling content and executing impactful social media campaigns. We are looking for someone who loves tech products, even better if you are interested in Prop-tech and Real Estate.
1. Job Description:
- Defining the the brand's positioning in the market to develop a comprehensive brand strategy that aligns with the company's overall marketing goals
- Plan and manage brand marketing campaigns across various channels like digital marketing, social media marketing, public relations,... to increase brand awareness and engagement.
- Ensure consistent brand messaging and communication across all marketing channels to build brand equity and loyalty.
- Conduct market research to understand consumer insights, market trends, competitor activities and use data-driven insights to optimize marketing strategies.
- Track and analyze the performance of marketing campaigns, measure brand awareness and report on progress towards brand goals.
- Continuously monitor competitor activity and market trends to identify opportunities and threats to the brand.
- Manage the brand marketing budget effectively
- Collaborate with cross-functional teams, including creative, product, sales,... to ensure brand consistency and alignment across all marketing initiatives
2. Requirements:
- Bachelor’s degree in Marketing, Communications or a related field.
- Minimum of 4 years of experience and knowledge in Branding/PR/Digital Marketing, with a preference for candidates who have worked in content creation or social media management.
- Proven track record of developing and executing successful brand marketing campaigns that drive measurable results.
- Have extensive knowledge of marketing methods and tools, including social media platforms, content management systems and analytics tools
- Strong analytical skills and proficiency in data analysis tools (e.g., Google Analytics, social media analytics).
- Have content creation skills, creativity and the ability to analyze customer behavior
- Excellent written and verbal communication skills, with the ability to craft compelling messaging and storytelling.
- Strong leadership and collaboration skills, with the ability to inspire and motivate cross-functional teams.
- Have the ability to quickly grasp new trends.
3. Benefits:
- Salary offer based on capability: 20.000.000 - 30.000.000 VNĐ
- 2-month probation period
- Participation in social insurance, health insurance, and unemployment insurance as required by the government
- Lunch allowance of 500,000 VND per month, bonuses on holidays and Tet (Lunar New Year)...
- A youthful and enthusiastic working environment with open communication and plenty of development opportunities
- Monthly performance reviews and goal-setting discussions with the leader
- Bonuses based on performance and company revenue from various activities
- Working hours from Monday to Friday, 9:00 AM to 6:00 PM.
--------------
For more information please contact:
Telegram: @hongnhung6 | Tel/Zalo/Skype: +84979815697
Email: [email protected]
Sendo Technology JSC là một thành viên trong tập đoàn FPT và chịu trách nhiệm vận hành thị trường trực tuyến sendo.vn. Công ty này đã được thành lập vào ngày 13 tháng 5 năm 2014. Hiện nay, sendo.vn có hơn 80.000 cửa hàng online và là một trong những trang thương mại điện tử hàng đầu tại Việt Nam. Sendo.vn chủ yếu chuyên về việc bán hàng trực tuyến các mặt hàng về thời trang, điện tử, gia dụng, đồ chơi và nhu yếu phẩm
Chính sách bảo hiểm
- Được đóng BHXH, BHYT, BHTN, BHTNLĐ theo quy định của Nhà nước
- Được tham gia bảo hiểm sức khỏe FPT Care
Các hoạt động ngoại khóa
- Nghỉ mát hàng năm
- Tham gia các hoạt động team building ít nhất 01 lần/năm.
- Các câu lạc bộ thể thao, khiêu vũ, yoga,…
Lịch sử thành lập
- Năm 2012, Thành lập công ty cổ phần công nghệ sen đỏ
- Ngày 13/5/2014, Sendo.vn chính thức tách thành công ty cổ phần công nghệ sen đỏ trực thuộc của FPT
- Ngày 7/7/2014, Sendo.vn ra mắt phiên bản Mobile 2.0 với nhiều cải tiến đột phá, nhằm hướng đến một trải nghiệm mua sắm tốt nhất cho người dùng trên thiết bị di động
- Tháng 12/2014, Sendo tiếp nhận đầu tư chiến lược từ ba nhà đầu tư Nhật Bản
- Tháng 7/2015, ra mắt sendo app trên điện thoại di động
- Tháng 12/2015, sendo.vn kết hợp với Bộ Công Thương tổ chức ngày mua sắm trực tuyến để thu hút khách hàng
- Từ năm 2016 - 2019, Liên tục định vị sàn thương mại điện tử của Việt Nam, cải thiện các tiện ích mua hàng và nâng tầm thương hiệu
Mission
Xây dựng một cộng đồng mua bán trực tuyến chuyên nghiệp, thân thiện, tiện ích và bảo vệ người dùng, luôn giữ vững phương châm hoạt động lấy người dùng làm trung tâm và thực hiện tốt nhất vai trò cầu nối của mình “Giúp người bán hiểu rõ người mua cần gì - Giúp người mua biết rõ người bán là ai”.
Review SEN DO TECHNOLOGY
Cũng tạm ổn
Lương thấp, quy trình cứng ngắc
quy trình làm việc lạc hậu, cứng ngắt.