Mô tả công việc
1. Enforces documents and establishes effective controls for all revenues, expenses and protection of assets.
2. Maintains accurate and timely financial and operating information and provides analysis, interpretation and projections to management.
3. Maximizes cash flow by proactively managing accounts payable and accounts receivable functions.
4. Develops and implements accounting and financial strategies that support achievement of the goals.
5. Co-ordinates and assists department heads in the preparation and implementation of the company’s annual business plan.
6. Controls capital and FF&E expenditure to ensure compliance with justifications and approvals.
7. Provides management with reports and information that can be used as a basis for improved decision making.
8. Develops annual operating and capital budget by working with department managers; analyzes budget variances and recommends strategies for improvement.
9. Implements and maintains effective accounting practices and procedures as required by corporate policy, generally accepted accounting principles and local legal requirements and regulations.
10. Directs and manages the cost control, purchasing and storeroom functions ensuring effective systems are in place.
11. Administers all company insurance programs in conjunction with corporate office.
12. Approves all contracts, leases and other legal documents and ensures their safekeeping.
13. Acts as authorized signatory, ensuring that allowances, adjustments, purchase requests, cheques and other documents are approved accordingly.
14. Ensures that employees are selected, trained, evaluated and rewarded in compliance with existing employee management system.
15. Coaches, counsels, disciplines and develops subordinate employees.
16. Participates in all wage and salary administration functions
Quyền lợi được hưởng
• General insurance provided for inpatient medical treatment
• Outpatient medical treatment claims
• Opportunity to attend various professional training courses
• Opportunity to experience at Hotels and Resorts belonged to Banyan Group
Yêu cầu công việc
2. Achievement of company’s financial goals and targets.
3. Staff training and development.
4. Efficiency of internal control procedures.
Yêu cầu hồ sơ
Vui lòng gửi CV qua địa chỉ email hoặc gửi trực tiếp qua Hoteljob
Like trang facebook để biết thêm nhiều cơ hội việc làm tại Laguna https://www.facebook.com/tuyendunglaguna/
Facebook: Laguna Lăng Cô Tuyển DụngFacebook: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Zalo: Laguna Lăng Cô Tuyển Dụng
Hoặc LinkedIn: Laguna Lang Co Careers
Công ty Cổ phần công nghệ và thương mại SYSTECH được thành lập năm 2007.
Systech là nhà cung cấp, tư vấn chuyên sâu các giải pháp, thiết bị vật tư phòng sạch, chống tĩnh điện, khí nén, giá kệ và tự động hóa trong ngành Công nghiệp sản xuất và Công nghiệp hỗ trợ.
Systech hiện đang là đối tác đáng tin cậy của các doanh nghiệp FDI, các khách hàng lớn như Samsung, LG, Canon, Meiko, Brother, Nidec,…
Đến với Systech Quý khách hàng sẽ hoàn toàn tin tưởng với dòng sản phẩm đạt tiêu chuẩn với chất lượng và dịch vụ tốt nhất.