Việc làm Viettel

Cập nhật 17/10/2024 10:12
Tìm thấy 8 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN CÔNG NGHỆ VIETTEL
[CVK] Admission cum ASO
Viettel 3.8★
128 đánh giá 154 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 07/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

  • Consults parents about academic programs of CISS.

  • Be responsible for the assigned admission targets.

  • Incorporates with staff from other departments to make sure that students are in the best care.

  • Receives potential customers via email, Facebook, text message, introduction, and take care of customers as guided in the admission procedure.

  • Updates potential and current customers onto customer management system, makes sure that the information is collected correctly and completely.

  • Records all students' documents during the enrollment process.

  • Regularly reports about admission status.

  • Consults potential parents and students about academic programmers of each school in the CIS System, recognizes each student’s needs to give focused consulting which help parents choose suitable academic environment for the student.

  • Takes parents on school tour: introduces activities happening on-site, explains what educational and humanitarian significance of the activities.

  • Assists parents in filling the application forms.

  • Arranges assessment tests.

  • Assists Canadian teachers in communicating with parents after getting the assessment result.

  • Inform test results to parents and assists parents in contacting with relevant departments to complete necessary steps for enrollment (accounting, school services, academic services, etc.)

  • Transfer completed student’s record to Academic Services Office for managing and greeting new student entry.

  • Receives feedbacks and contributions from parents and contacts the relevant departments to address parent feedback.

  • Monitor, record paperwork relating the processing of comments from parents.

  • Follow-up with interested parents to make sure that parents are well-informed with school news and promotions.

  • Convinces prospective parents choose the CISS for reasons consistent with the needs of parents.

  • Update weekly activities to relevant departments to support students’ activities.

  • Support other departments to contact parents (e.g. re enrollment confirmation, fees payment reminding).

  • Forward parents’ comments/requests to relevant offices.

  • Regularly update information onto management system and shared files.

  • Termly report on new students, numbers of students needed to enroll according to target, numbers of booking for assessment tests… and asked by management.

  • Attending school events/ activities.

  • Other tasks assigned by management (translation, support other offices in school events).

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor’s degree.

  • At least from 3 years in the similar position.

  • Good command of English (4 skills).

  • Proven experience of working in a customer focused student support/service environment delivering excellent customer service.

  • Excellent communication and teamwork skills with the ability to work with a number of different audiences in a busy, fast paced customer focused, forward thinking environment.

  • Empathy and an understanding of students’ issues and concerns.

  • Excellent administrative and organizational skills.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Số 1 đường 23, Phú Mỹ Hưng, quận 7, HCM

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
Trên 10.000 nhân viên
Địa điểm:

Tổng Công ty Viễn thông Viettel (Viettel Telecom) là công ty trực thuộc Tập đoàn Viễn thông Quân đội Viettel được thành lập ngày 5 tháng 4 năm 2007, trên cơ sở sáp nhập các Công ty Internet Viettel, Điện thoại cố định Viettel và Điện thoại di động Viettel.

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng Bảo hiểm xã hội
  • Được hưởng Bảo hiểm y tế
  • Được hưởng Bảo hiểm thất nghiệp
  • Khám sức khỏe định kỳ hàng năm

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các câu lạc bộ công ty: Bóng bàn, Bóng đá, Pes, Bi-a, v.v.
  • Thi đấu thể thao
  • Tiệc sinh nhật hàng tháng, xây dựng đội ngũ hàng quý đến tiệc năm mới, chuyến đi công ty, v.v
  • Ngày hội Sáng tạo, giải bóng đá, Viettel’s Got Talent,...

Lịch sử thành lập

  • Năm 1994, Công ty bắt đầu sản xuất và kinh doanh các sản phẩm nước giải khát tại Việt Nam.
  • Năm 2013, Suntory Holdings Limited tăng cường đầu tư vào liên doanh và đổi tên công ty thành Công ty TNHH Nước Giải Khát Suntory PepsiCo Việt Nam (SPVB).
  • Năm 2015, SPVB chính thức mở rộng nhà máy sản xuất tại khu công nghiệp Long An, tỉnh Long An, Việt Nam.
  • Năm 2020, SPVB tiếp tục mở rộng nhà máy sản xuất tại khu công nghiệp Mỹ Phước III, tỉnh Bình Dương, Việt Nam.

Mission

Viettel hiện là tập đoàn Viễn thông - CNTT lớn nhất Việt Nam, top 30 công ty viễn thông toàn cầu với hơn 13.000 nhân viên và đang kinh doanh tại 11 thị trường trải dài từ Châu Á, Châu Mỹ, Châu Phi. Bên cạnh viễn thông, Viettel còn tham gia vào lĩnh vực nghiên cứu sản xuất công nghệ cao, phát triển ứng dụng công nghệ số, hàng không vũ trụ và nhiều lĩnh vực khác.


Review Viettel

3.8
128 review

Những nghề phổ biến tại Viettel

Bạn làm việc tại Viettel? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Viettel

Viettel

Click để đánh giá