Mô tả công việc
- Direct and manage all sales activities (reservations, events) to maximize revenue for the hotel.
- Prepare, implement, and compile data for the sales plan, monthly reports, annual sales and marketing budgets, and/or as required at any given time.
- Survey and analyze competitors, market trends, customer demand, and feedback to proactively adapt to actual business conditions.
- Develop new plans and programs, and evaluate the effectiveness of current plans and programs.
- Manage and direct all advertising and public relations activities of the hotel.
- Ensure recruitment, training, guidance, counseling, and appropriate development for team members.
- Manage performance issues within the Sales, Marketing, and Reservations teams.
- Maintain customer and employee satisfaction while ensuring competitiveness in the market and exceptional financial performance.
- Always represent the image of the hotel within the BRG Group system by demonstrating professional behavior and ensuring compliance with all hotel policies and procedures.
Quyền lợi được hưởng
Service charge (some units may have a service charge from the Pre-opening phase, to be covered by the Investor)
Lunch allowance
Phone allowance
Clothing allowance
Health insurance
Annual salary review
End-of-year bonus, averaging 2-3 months’ salary
Yêu cầu công việc
- Minimum 5 years of experience in the DOSM position at luxury hotel brands
- Degree in Business Administration, Hospitality, or Tourism
- English: Proficient in all 4 skills (listening, speaking, reading, writing)
Yêu cầu hồ sơ
- Submit your application on Hoteljob.vn.
Đất Xanh Miền Trung được thành lập ngày 8/4/2011, đã khẳng định thành công vị thế của một nhà phát triển bất động sản tiêu chuẩn quốc tế với hàng loạt dự án danh tiếng tại Việt Nam. Với chiến lược phát triển bền vững được chuẩn bị từ nhiều năm trước, Đất Xanh Miền Trung đã chính thức chuyển mình từ doanh nghiệp bất động sản trở thành doanh nghiệp đa ngành, cung cấp hệ sinh thái sản phẩm, dịch vụ quy mô, đạt chuẩn quốc tế tiên phong khu vực và cả nước. Theo đó, loạt danh mục 8 thương hiệu sản phẩm và dịch vụ bao gồm: Regal Homes, Regal Hotels & Resorts, Regal Mall, Regal Food, Regal Office (thuộc dòng luxury) và Castia Homes, Castia S, Castia Lifestyle (thuộc dòng premium) với hàng chục thương hiệu thành viên tiếp tục mở rộng trong thời gian tới.