Mô tả công việc
SCOPE OF WORK
The Hospitality, F&B, Campaign Assistant Account Manager, Destination Marketing will be responsible for cooperating with related departments from Hotels, F&B and operation in developing, overseeing and executing the design, layout, and branding of the hotels, F&B outlets, and campaign events.
This role requires a creative individual with a keen eye for detail and a strong understanding of branding principles to ensure all visual communications are cohesive and aligned with the hotel’s brand identity.
KEY RESPONSIBILITIES AND ACCOUNTABILITIES
Design and Layout:
- Develop and design visual concept and content for all hotel collaterals, including promotional materials from operational departments of Spa, Front Office, Room, Food & Beverage, House Keeping, Recreation, and sale brochures and collaterals, signage, and digital assets.
- Ensure the hotel collateral follow strictly branding guideline and remain consistency.
- Create visually appealing and on-brand designs for F&B outlets, including menus, posters, and promotional materials.
- Design layouts for campaign events, ensuring a cohesive and engaging visual presentation.
Branding and Identity:
- Maintain and enforce the Hoiana and Hospitality, F&B, Campaign brand guidelines across all visual communications.
- Ensure consistency in branding look and feel across all design materials.
- Collaborate with the marketing team to develop and refine the brand's visual identity.
Campaign Support:
- Come out the main KV for seasonal campaigns with creative design solutions that drive engagement and awareness.
- Develop and design event collateral, including invitations, banners, social media graphics, and promotional items.
- Work closely with the event planning team to create on-brand event experiences.
Collaboration and Coordination:
- Collaborate with operational departments to ensure design needs are met and projects are delivered on time.
- Coordinate with external vendors and printers to produce high-quality printed materials.
- Work with photographers and videographers to create compelling visual content for hotels, F&B and campaign.
Project Management:
Manage multiple design projects simultaneously, ensuring timely delivery and high-quality output.
Prioritize tasks and manage workflow to meet deadlines.
Innovation and Trends:
Stay updated on design trends and industry best practices.
Propose innovative design solutions to enhance the hotel's visual communication strategy.
Quyền lợi được hưởng
- Professional and multicultural working environment
- Good and competitive HR benefits (Additional insurance, staff housing, daily shuttle bus Danang - Hoiana, duty meal, ...)
- Big-scale project in central Vietnam
- Career Development Opportunity
Yêu cầu công việc
JOB QUALIFICATIONS
- Working on-site at Hoiana.
- More than 5 years of work experience in a design firm, advertising agency with projects related to hospitality, real estate, golf, casino.
- Good writing and communication skills in English.
- Hands-on experience with logo design, typography, color, web layout design, print production, image selection and package design.
- Proficient use of InDesign, Photoshop, Illustrator or other visual design and/or wire-framing tools.
- Demonstrable graphic design skills with a strong portfolio.
Yêu cầu hồ sơ
Công ty CP Đầu tư Tầm Nhìn Phương Nam (SVI Group) ra đời với nhiệm vụ hoàn thành sứ mệnh khẳng định vị thế vững chắc trong lĩnh vực kinh doanh, thương mại và đầu tư BĐS; từng bước chinh phục những thành công trong các lĩnh vực đầu tư mới: F&B, giải trí, tài chính,…, tạo tiền đề để trở thành một trong những tập đoàn đa ngành nghề hàng đầu tại Việt Nam.
Tiền thân là Công ty CP Đầu tư Xây dựng Tân Liên Phát và Công ty CP Đầu tư và Phát triển Đông Hải với các dự án nổi bật Vinhome Central Park, Điện Biên Phủ Building, Bến du thuyền Cù Hin,… cùng hành trình phát triển liên tục, không ngừng đổi mới, sáng tạo chính là nền tảng vững chắc giúp SVI luôn sẵn sàng và tự tin với các dự án cũng như các mục tiêu đề ra.Với quan niệm “Mỗi khách hàng, cộng sự, đối tác là một bằng hữu và mỗi sản phẩm, dự án chính là lời cam kết giá trị, là sự ưu tiên của chúng tôi”, SVI luôn đặt tôn chỉ 5C: Chính trực – Công bằng – Chuyên nghiệp – Chủ động – Chia sẻ - lên hàng đầu, là kim chỉ nam trong mọi hoạt động để mỗi đối tác đến với SVI, mỗi sản phẩm đến tay người dùng đều là những tinh túy nhất, là những ưu tiên mà SVI cam kết với đối tác. Hiện nay chúng tôi đang mở rộng kinh doanh và có nhu cầu tuyển dụng nhân sự cho Công ty.