Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
1. Planning/Budgeting
- Define appropriate people strategies, policies and procedures to support the strategic direction of LOTTE Finance, its corporate values and its short and medium term business objectives.
- Define and monitor staff cost/budget and ensure it meets the objective of improving productivity, efficiency across the organization.
2. Operation and service excellence
- Provide organisational review and recommendation for changes to the GD and Company leaders to proactively ensure we have the appropriate structure/ workforce in alignment with Company directions, Business needs, and market practices
- Provide advice/consutancy on the development of effective employment policies/programs across the company
- Partner with business leaders to come up with people solutions to align betweeen Company goals and Business goals
- Ensure that the company complies with current labor regulations, accepted standards and practices.
- Drive the HR Department in achieving an operational and customer excellence via:
+ Standardizing HR model, structure, processes and procedures
+ Establishing and enhancing a robust recruiting and onboarding processes and services to attract the right talents to meet business objectives and goals
+ Defining and enhancing reward and recognition schemes and operations to keep policies being competitive with the market while able to recognize and retain strong and excellent performers
+ Defining and improving performance management process and procedures, with linkage to talent development practices to maintain a high performance culture
+ Enhancing competency and linking to learning solutions provided to individuals/businesses
3. People development
- Provide professional leadership, support and development as well as share best practices to HR staff, in order to enhance competencies, expand knowledge to ensure that relevant professional standards are met.
4. Others: Undertake other tasks assigned by GD and Company leaders
Yêu Cầu Công Việc
- Bachelors degree in Human Resources, Business Administration, or related field required; Masters degree preferred.
- At least 10 years of experience in the HR, including at least 05 years of management experience;
Skills
- Strong verbal, written and listening communication skills
- Strong influencing and negotiation skills
- Strong organizational skills and ability to effectively multi-task
- Demonstrated sound judgment and solid conceptual-thinking skills
- Demonstrated ability to develop innovative solutions to problem situations
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP Đầu tư Tầm Nhìn Phương Nam (SVI Group) ra đời với nhiệm vụ hoàn thành sứ mệnh khẳng định vị thế vững chắc trong lĩnh vực kinh doanh, thương mại và đầu tư BĐS; từng bước chinh phục những thành công trong các lĩnh vực đầu tư mới: F&B, giải trí, tài chính,…, tạo tiền đề để trở thành một trong những tập đoàn đa ngành nghề hàng đầu tại Việt Nam.
Tiền thân là Công ty CP Đầu tư Xây dựng Tân Liên Phát và Công ty CP Đầu tư và Phát triển Đông Hải với các dự án nổi bật Vinhome Central Park, Điện Biên Phủ Building, Bến du thuyền Cù Hin,… cùng hành trình phát triển liên tục, không ngừng đổi mới, sáng tạo chính là nền tảng vững chắc giúp SVI luôn sẵn sàng và tự tin với các dự án cũng như các mục tiêu đề ra.Với quan niệm “Mỗi khách hàng, cộng sự, đối tác là một bằng hữu và mỗi sản phẩm, dự án chính là lời cam kết giá trị, là sự ưu tiên của chúng tôi”, SVI luôn đặt tôn chỉ 5C: Chính trực – Công bằng – Chuyên nghiệp – Chủ động – Chia sẻ - lên hàng đầu, là kim chỉ nam trong mọi hoạt động để mỗi đối tác đến với SVI, mỗi sản phẩm đến tay người dùng đều là những tinh túy nhất, là những ưu tiên mà SVI cam kết với đối tác. Hiện nay chúng tôi đang mở rộng kinh doanh và có nhu cầu tuyển dụng nhân sự cho Công ty.