Mô tả công việc
In charge of posting for Social Media Channel (FB, Instagram, Tiktok)
Response customer message on Social Media.
In charge of creating forms, report the result for MAR survey..
Create and tracking order (product, merchandise, POSM) with SCM.
Execute MAR Plan of the Month, year together with team member and other department.
Responsible for connecting with design freelance for executing POSM design, adaptation.
Prepare MAR Plan and budget under the instruction of Marketing Manager.
Connect with the right PIC to fullfill customer request on Social Media.
In charge of fill and report Budget form with Accountant.
Register finance, form, order, needed to execute MAR Plan.
Create content for Social Media following Social Post Planning.
Yêu cầu công việc
Proficient in Adobe Creative Suite (Photoshop, Illustrator, InDesign) on Mac OS.
University graduate, preferably in Marketing field.
Attention to design details.
Professional drive and the ability to self- manage tight- timelines and potentially stressful deadlines
Ability to work independently and manage your workload effectively.
Knowledge of printing techniques and materials.
At least 1 year of experience in a design agency, with a focus on packaging and POSM.
Proficient in computer skills, with good English proficiency.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chăm sóc sức khỏe, Tăng lương, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-22 00:15:02
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Thương Mại GBC Việt Nam (Global Brand Coporation – GBC) tiền thân là một nhóm tổ chức đầu tư được thành lập từ những năm 2015 với 05 thành viên sáng lập là chủ sở và kinh doanh mô hình chuỗi cửa hàng trong các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness….
Sau 08 năm phát triển và đạt được nhiều thành công trên thị trường, GBC đã sở hữu hơn 07 thương hiệu cùng gần 40 nhà hàng trên các tỉnh thành, phục vụ gần 1 triệu lượt khách mỗi năm và vẫn đang không ngừng nỗ lực để phát triển hơn.
Với bề dày hơn 05 năm kinh nghiệm Đầu tư, Xây dựng và Vận hành Thương hiệu trên các lĩnh vực F&B, Beauty Care, Fitness …. Năm 2021 đánh dấu sự chuyển mình của GBC khi BLĐ quyết định thay đổi mô hình kinh doanh truyền thống sang hình thức NHƯỢNG QUYỀN (FRANCHISE) như một kim chỉ nam mới cho hoạt động của Công ty và cùng với mong muốn mãnh liệt mang sự thành công tới nhiều khách hàng hơn nữa.