Mô tả công việc
- Support in checking the greetings and manners of Customer Service Officers at properties under Savills' management through physical inspection or phone calls.
- Assist the customer service team in coordinating with the Human Resources department to receive information on the quantity of distributed uniforms and manage the contact and delivery details for employees.
- Support in ensuring that the inventory levels always meet the needs of the properties.
- Prepare the meeting/training room for training sessions and assist in checking and following up on the employee attendance list received from the HR department.
- Perform other duties as assigned by the Line Manager.
- Other tasks assigned by direct manager or assigned manager.
Yêu cầu công việc
- Open-minded, resilient, eager to learn, and agile in adjusting/adapting your scope when needed.
- Strong written and oral communication skills (English proficiency is required).
- Ability to use Microsoft Office tools.
Quyền lợi được hưởng
What will we offer?
- Ready to kick off your career? Savills Vietnam offers hands-on training to launch you into the real estate world.
- Learn from the best: Get insider tips and guidance from experienced mentors who've been there and done that.
- Level up your skills: Sharpen your skills such as communication and teamwork to become a well-rounded pro.
- Intern today, Savillian tomorrow: Impress us with your performance and get a full-time job at Savills Vietnam! Check out how others have done it!
- Join the Savills community: We're a diverse and inclusive workplace where your voice matters.
Công ty Cổ phần Đầu tư và Công nghệ Hebela hoạt động trong lĩnh vực Thương mại điện tử. Là công ty công nghệ trẻ, năng động, nhân lực nòng cốt của Hebela là các nhân sự cấp cao, dày dạn kinh nghiệm và nhiệt huyết từ các công ty công nghệ lớn.
Hebela liên tục cập nhật, làm chủ và ứng dụng những xu hướng công nghệ nổi bật, phát triển và triển khai các nền tảng thương mại điện tử B2C, nền tảng B2B, hệ thống ERP, các hệ thống vận hành nội bộ, Data Warehouse, AI/ML, DevOps,...
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2020
Mission
Sàn Thương mại điện tử Hebela là một trong các nền tảng công nghệ do Hebela phát triển. Với sứ mệnh đồng hành chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp cho người Việt, sàn Thương mại điện tử Hebela mang tới khách hàng 03 giá trị cốt lõi:
Review HEBELA TECHNOLOGY
Công ty không có đãi ngộ gì cả. Hợp đồng thì không có, bảo hiểm cũng không luôn
Văn phòng công ty cực kì bẩn, chật chội
Công ty phèn + đa cấp, HR thích bóc lột mấy đứa thực tập sinh