Việc làm HEBELA TECHNOLOGY

Cập nhật 24/10/2024 23:55
Tìm thấy 6 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần đầu tư và công nghệ Hebela
Customer Experience Specialist – Japanese Speaker
HEBELA TECHNOLOGY 2.0★
4 đánh giá 46 việc làm 7 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 13/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 21/10/2024
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
About Agoda

Agoda is an online travel booking platform for accommodations, flights, and more. We build and deploy cutting-edge technology that connects travelers with more than 3.6 million accommodations globally. Based in Asia and part of Booking Holdings, our 6,000+ employees representing 90+ nationalities foster a work environment rich in diversity, creativity, and collaboration. We innovate through a culture of experimentation and ownership, enhancing the ability for our customers to experience the world.

Our Purpose – Bridging the World Through Travel

We believe travel allows people to enjoy, learn and experience more of the amazing world we live in. It brings individuals and cultures closer together, fostering empathy, understanding and happiness.

We are a skillful, driven and diverse team from across the globe, united by a passion to make an impact. Harnessing our innovative technologies and strong partnerships, we aim to make travel easy and rewarding for everyone.

Get to Know our Team:

Agodaのカスタマーサポートチームは、旅行が絶えず変化する環境であることを理解しています。そのため、38の言語で24時間対面でリアルタイムのヘルプを提供しています。どのような問題であっても、複数のサポートチャネルとサービスを通してお客様の課題を解決します。電話への応答やメールへの返信以上のことを行い、弊社のスペシャリストはお客様の経験を向上させる方法を積極的に模索しています。

The Opportunity:

カスタマーサービスでやりがいのあるキャリアを探していますか? 現在、横浜オフィスでカスタマーサポートスペシャリストを募集しています。日本語ネイティブと英語ビジネスレベルでしたら是非応募してみてください!

In this Role, you’ll get to:

  • コミュニケーションチャネル(電話・メール)を通じてお客様(ゲストとパートナー)のサポートとニーズを管理
  • クライアントやお客様からの大量のお問い合わせを専門的に対応
  • 個人(KPI)とチームの目標を達成
  • 作業プロセスの改善
  • チームリーダーおよび(または)マネージャーとのコミュニケーション
  • 必要に応じて、オフィスベースの管理業務を実行。
  • お客様情報の機密性を常に維持
  • 運用上の問題、価格設定/請求書のお問い合わせなど、お客様の問題を解決

What you’ll Need to Succeed:

  • 日本語ネイティブ(JLPTN1)と英語ビジネスレベル
  • 電話マナーとコミュニケーションスキル
  • リスニングスキル
  • ローテーションシフト・横浜オフィス勤務と在宅勤務を組み合わせたハイブリッドワークで働ける方
  • チーム環境で主導的に作業する能力
  • 機密性
  • 能動的な問題解決ができる方
  • 業界未経験・職種未経験の方や第二新卒の方も歓迎します!

※残業はほとんどありません。

ワークライフバランスを良好に保てます!

#chiba #tokyo #osaka #yokohama #nagoya #okinawa #fukuoka #sapporo #kyushu #saitama # seoul #busan #bangkok #sydney #melbourne #perth #toronto #montreal #calgary #vancouver #canada #shanghai #beijing #prague #hongkong #dublin #kualalumpur #warsaw #krakow #singapore #barcelona #madrid #taipei #hanoi #edinburgh #london #saopaulo #paris #france #italy #istanbul #turkey #rome #brazil #hawai #honolulu #california #washington #oregon #utah #colorado #texas #newyork #newjersey #vermont #massachusetts #unitedstates #manila #phillippines #peru #china #mexico #germany #berlin #amsterdam #rotterdam #2 #3 #CUST #OTHR

Equal Opportunity Employer

At Agoda, we pride ourselves on being a company represented by people of all different backgrounds and orientations. We prioritize attracting diverse talent and cultivating an inclusive environment that encourages collaboration and innovation. Employment at Agoda is based solely on a person’s merit and qualifications. We are committed to providing equal employment opportunity regardless of sex, age, race, color, national origin, religion, marital status, pregnancy, sexual orientation, gender identity, disability, citizenship, veteran or military status, and other legally protected characteristics.

We will keep your application on file so that we can consider you for future vacancies and you can always ask to have your details removed from the file. For more details please read our privacy policy .

To all recruitment agencies: Agoda does not accept third party resumes. Please do not send resumes to our jobs alias, Agoda employees or any other organization location. Agoda is not responsible for any fees related to unsolicited resumes.

Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần đầu tư và công nghệ Hebela
HEBELA TECHNOLOGY Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công ty Cổ phần Đầu tư và Công nghệ Hebela hoạt động trong lĩnh vực Thương mại điện tử. Là công ty công nghệ trẻ, năng động, nhân lực nòng cốt của Hebela là các nhân sự cấp cao, dày dạn kinh nghiệm và nhiệt huyết từ các công ty công nghệ lớn.

Hebela liên tục cập nhật, làm chủ và ứng dụng những xu hướng công nghệ nổi bật, phát triển và triển khai các nền tảng thương mại điện tử B2C, nền tảng B2B, hệ thống ERP, các hệ thống vận hành nội bộ, Data Warehouse, AI/ML, DevOps,...

Chính sách bảo hiểm

  • Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
  • Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7

Các hoạt động ngoại khóa

  • Du lịch hàng năm 
  • Team building theo quý 
  • Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
  • Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..

Lịch sử thành lập

  •  Công ty được thành lập năm 2020

Mission

Sàn Thương mại điện tử Hebela là một trong các nền tảng công nghệ do Hebela phát triển. Với sứ mệnh đồng hành chăm sóc sức khỏe và sắc đẹp cho người Việt, sàn Thương mại điện tử Hebela mang tới khách hàng 03 giá trị cốt lõi:


Review HEBELA TECHNOLOGY

2.0
4 review

30/05/2022
Thực Tập Sinh tại Hà Nội

Công ty không có đãi ngộ gì cả. Hợp đồng thì không có, bảo hiểm cũng không luôn

30/05/2022
Nhân viên tại Hà Nội

Văn phòng công ty cực kì bẩn, chật chội

30/04/2023
Nhân viên tại Hà Nội

Công ty phèn + đa cấp, HR thích bóc lột mấy đứa thực tập sinh

Những nghề phổ biến tại HEBELA TECHNOLOGY

Bạn làm việc tại HEBELA TECHNOLOGY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HEBELA TECHNOLOGY

HEBELA TECHNOLOGY

Click để đánh giá