Mô tả công việc
About Buymed
Buymed is a leading healthcare technology company revolutionizing the procurement and distribution of medical supplies. Our innovative platform connects medical institutions with suppliers, enhancing efficiency and ensuring timely access to essential resources. We are dedicated to fostering a culture of innovation, collaboration, and growth. Join us to make a significant impact in the healthcare industry.
1. Tender document monitoring and processing:
- Monitor tender information from Departments of Health, hospitals, and clinics.
- Purchase tender documents (if required) and coordinate with partners to complete tender participation documents.
2. Product portfolio management:
- Finalize the product portfolio for tenders, ensuring timely resolution of related issues.
- Collaborate with partners to process product portfolio information for tender and procurement plans.
3. Customer and sales team support:
- Address customer inquiries related to products.
- Coordinate with the sales team to develop plans for sourcing new suppliers.
4. Supplier management:
- Manage the current supplier list.
- Work with suppliers to evaluate, monitor weekly and monthly sales, and prepare periodic reports.
5. Tender process management:
- Manage and support the successful execution of tender processes, including the number of tenders participated in, tender value, and tender results.
6. Reporting and planning:
- Consolidate work plan reports on a weekly and monthly basis.
- Develop area management plans, provide tools, and organize promotional activities to enhance product awareness among customers.
7. Other assigned tasks:
- Perform tasks as directed by the Board of Directors, Department Head, or direct supervisor.
Yêu cầu công việc
- College/University graduate, preferably in fields related to Business Administration, Pharmacy, Economics, etc.
- At least 4 years of experience in Sales Admin or at least 1 - 2 years business support in the tendering sector.
- Strong communication, problem-solving, and teamwork skills.
- Proficient in Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint).
Quyền lợi được hưởng
Work Environment: Buymed is an Equal Opportunity Employer. We celebrate diversity and are committed to creating an inclusive environment for all employees.
Salary and Benefits:
- Salary Negotiation: Opportunities for salary discussions and adjustments based on performance and market conditions.
- Annual Performance and Salary Review: Regular evaluations to discuss performance and adjust compensation as needed.
- Social Insurance: Comprehensive social insurance coverage based on full salary.
- PVI Insurance: Coverage through PVI Insurance for added security and peace of mind.
- Medical Checkup: Regular health checkups to ensure your well-being.
- Annual Leave: 15 days of paid annual leave to support work-life balance.
- Parking Allowance: Financial support for parking expenses.
Được thành lập từ năm 1976, DNP (Dong Nai Plastic JSC) được tổ chức theo mô hình công ty đầu tư (Investment Holding). CÔNG TY CỔ PHẦN DNP HOLDING gồm nhiều đơn vị thành viên, hoạt động trong lĩnh vực kinh doanh cốt lõi là nước sạch & môi trường, vật liệu xây dựng cho giai đoạn hoàn thiện công trình, đồ gia dụng cao cấp và bao bì.
Hiện DNP đang sở hữu nhiều công ty lớn đầu ngành như DNP Water, Nhựa Đồng Nai, DNP Hawaco, Tân Phú Việt Nam, CTCP CMC… với tổng tài sản lên tới 14.4217 tỷ đồng, vốn chủ sở hữu là 3.744 tỷ đồng, vốn điều lệ 1.091 tỷ đồng, và tổng doanh thu 3.402 tỷ đồng/năm (theo báo cáo tài chính tại ngày 30/09/2021).
Trong tương lai, DNP nỗ lực phát triển, trở thành công ty đầu ngành trong các lĩnh vực mình theo đuổi. Khát vọng mà DNP hướng tới là tạo ra các sản phẩm, dịch vụ, giải pháp chất lượng cao và nâng tầm vị thế của thương hiệu Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Được mua bảo hiểm sức khỏe cộng thêm
Các hoạt động ngoại khóa
- Hoạt động tập thể: Tết thiếu nhi, tết trung thu, kỷ niệm ngày Quốc tế Phụ nữ 8/3; kỷ niệm ngày Phụ nữ Việt Nam 20/10
- Công ty tổ chức các chuyến du lịch, team outing hoặc các hoạt động vui chơi giải trí nhằm thúc đẩy sự giao lưu và tạo sự thư giãn cho nhân viên
- Công ty tổ chức các hoạt động thể thao như bóng đá, cầu lông, chạy bộ, yoga,..
- Công ty có các hoạt động xã hội như từ thiện, chăm sóc môi trường, tình nguyện xã hội để góp phần vào cộng đồng
Lịch sử thành lập
- Năm 1976, DNP Holding tiền thân là Công ty Cổ phần Nhựa Đồng Nai, được thành lập với tư cách là một công ty đầu tư.
- Năm 2004, công ty thực hiện cổ phần hóa với số vốn đăng ký ban đầu là 3 tỷ đồng.
- Đến năm 2006, DNP Holding chính thức niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Hà Nội (HNX). Sau nhiều lần thực hiện tăng vốn.
- Năm 2022, vốn điều lệ của công ty ở mức 1.189 tỷ đồng, tăng gấp 396 lần số vốn điều lệ ban đầu.
- Năm 2023, DNP Holding đặt mục tiêu doanh thu thuần hợp nhất dự kiến 8.432 tỷ đồng và lợi nhuận trước thuế 124 tỷ đồng.
Mission
Nâng cao chất lượng, trải nghiệm sống và tham gia giải quyết các thách thức về môi trường với các giải pháp toàn diện, sáng tạo về nước sạch, vật liệu xây dựng, hàng gia dụng cao cấp.
Review DNP Holding
Gói phúc lợi của công ty không hấp dẫn lắm. (GL)
Không khí làm việc nhóm sôi động. Quản lý tốt. Môi trường tốt (GL)