Mô tả công việc
To operate a highly productive office at a budgeted cost emphasizing sales efforts on the serviced residence maximizing the development of business sources and stabilizing existing sources.To implement a marketing plan, pertinent corporate marketing, and sales activity plans
1. Consult daily with Residence Manager/ Assistant Residence Manager concerning the corporate accounts and how they relate to the sales success of the apartment.
2. Effective merchandising, prospecting, solicitation, site inspection, booking of business, and promotion
3. Will be the primary person responsible for leasing long-term guests & short-term guests
4. Periodically contact clients to update the necessary information for business.
5. Initiate prospecting and solicitation of new accounts in the corporate territory; manage current accounts to maximize apartment nights
6. To be responsible for administrative efforts necessary to perform these tasks
7. Prepare monthly report of activities and results which includes sales results, the share of the market, market trend, competitive activity, and forecast report to be submitted to the Country General Manager
8. Assess commercial needs and assist in monitoring sales office administration and effectiveness
Quyền lợi được hưởng
- Sales incentives
- Monthly service charge
- Annual Salary review and Performance bonus
- 13th month for 1- year commitment
- Professional training and personnel activities organized periodically
- Full insurance regime under current labor law, plus advanced health-care insurance 100% bear by the Company
- Other modes of Vietnam Labor law
Yêu cầu công việc
2. Experience: Minimum 3 years experience in sales & marketing management or related position at serviced apartment/Hotels
3. Competencies:
• Good English communication skills
• Knowledgeable in all aspects of sales and marketing
• Familiar with overall operations of serviced residence or similar operations.
• Basic computer skills.
• Possess managerial expertise with excellent selling skills.
• Excellent communications and public relations skills.
• Excellent selling skills with ability to produce results.
4. Personal attributes:
• Ability to perform well under pressure and stress.
• Pleasant, honest, hardworking and flexible personality; team player.
• Able to conduct business as management.
• Ability to receive as well as deliver constructive criticism
Yêu cầu hồ sơ
CMC Telecom là doanh nghiệp hạ tầng viễn thông duy nhất của Việt Nam có cổ đông nước ngoài, tậpđoàn TIME dotCom, tập đoàn viễn thông Top2 Malaysia.
CMC Telecom sở hữu mạng đường trục CVCS (Cross Vietnam Cable System), tuyến cáp Việt Nam đầu tiên kết nối xuyên Đông Nam Á, kết nối trực tiếp với hạ tầng mạng viễn thông A-Grid, kết nối trực tiếp với 05 tuyến cáp quang biển quốc tế AAE1, APG, A-Grid, Unity và Faster. CMC Telecom sở hữu 03 Data Center tiêu chuẩn Tier III và là Data Center duy nhất tại Việt Nam sở hữu chứng chỉ bảo mật PCI – DSS, tiêu chuẩn an ninh thông tin bắt buộc phải có đối với các doanh nghiệp lưu trữ thẻ thanh toán.
Chính sách bảo hiểm
- Bảo hiểm sức khỏe & tai nạn
- Bảo hiểm xã hội
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Bóng đá
- Bóng bàn
- Teambuilding
Lịch sử thành lập
- CÔNG TY CỔ PHẦN HẠ TẦNG VIỄN THÔNG CMC (CMC Telecom) được thành lập năm 2008
Mission
Sau 10 năm phát triển, CMC Telecom được ICTNews và Hiệp hội Internet Việt Nam vinh doanh là 1 trong 5 doanh nghiệp viễn thông có ảnh hưởng lớn nhất tới Internet Việt Nam trong 1 thập kỷ (2007-2017)
Review CMC Telecom
Công ty tốt nhé, đãi ngộ tốt, tuy hay nợ đối tác nhưng vẫn trả full lương cho nhân viên (Fb)
Nơi làm việc hòa đồng , thân thiện
Mức thu nhập theo năng lực lao động. Đồng nghiệp hoà đồng