Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
[Can Tho] Customer Service - Food Testing
Thông tin cơ bản
Mức lương:
Thỏa thuận
Chức vụ:
Nhân viên
Ngày đăng tuyển:
Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ:
22/12/2024
Hình thức:
Toàn thời gian
Kinh nghiệm:
Không yêu cầu
Số lượng:
1
Giới tính:
Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Cần Thơ
Mô tả công việc
- Receive samples and register on the system. Code and take photos of samples
- Understand customer's requirements about test items, create sample delivery by choosing test item, test method, unit, LOD/LOQ, test matrix, and make sure test items are performed by proper labs (Chemical Lab, Micro Lab, Heavy Metal Lab.)... or registration form (if the tests are subcontracted) basing on application form/quotation/client's request for each order for team leader review.
- Send order confirmation and update to relevant teams if there are any updates from clients to have proper actions.
- Follow up the results tested by subcontractor and have proper actions.
- Track orders and provide information requested by clients.
- Input order information into job management file for controlling productivity, revenue...
- Comply with QHSE policy & Quality management system (SOP, forms, guidelines, ISO17025, etc.).
- Cooperate with other teams to reach revenue target, transferring better service for customers.
- Other duties as requested by team leader/ CS Supervisor.
- Understand customer's requirements about test items, create sample delivery by choosing test item, test method, unit, LOD/LOQ, test matrix, and make sure test items are performed by proper labs (Chemical Lab, Micro Lab, Heavy Metal Lab.)... or registration form (if the tests are subcontracted) basing on application form/quotation/client's request for each order for team leader review.
- Send order confirmation and update to relevant teams if there are any updates from clients to have proper actions.
- Follow up the results tested by subcontractor and have proper actions.
- Track orders and provide information requested by clients.
- Input order information into job management file for controlling productivity, revenue...
- Comply with QHSE policy & Quality management system (SOP, forms, guidelines, ISO17025, etc.).
- Cooperate with other teams to reach revenue target, transferring better service for customers.
- Other duties as requested by team leader/ CS Supervisor.
Yêu cầu công việc
- College/University graduated in related major (Chemistry/Food/ Micro)
- Fresh students
- Able to work independently and working in shift (Mon-Sat: 7AM - 4PM & 1PM - 9PM)
- English skills: reading & writing skills
- Fresh students
- Able to work independently and working in shift (Mon-Sat: 7AM - 4PM & 1PM - 9PM)
- English skills: reading & writing skills
Quyền lợi được hưởng
Được hưởng chế độ BHYT, BHXH, BHTN theo quy định
Khu vực
Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo
Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
400/8B-400/10 Ung Văn Khiêm, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam
MẠNG XÃ HỘI DU LỊCH HAHALOLO.COM Là một nhà cung cấp dịch vụ du lịch trực tuyến (OTA) trên nền mạng xã hội dành riêng cho lĩnh vực du lịch
Cho phép người dùng chia sẻ trải nghiệm du lịch, kết nối bạn bè, đặt khách sạn, đặt tour, mua vé máy bay, mua sắm, …
Hahalolo sẽ đổi mới hoàn toàn cách người dùng liên kết với nhau trong cộng đồng du lịch và trở thành một phần tất yếu cho hàng trăm triệu thành viên mỗi ngày
Review Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo
3.2
20 review
02/12/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Công ty luôn ưu ái các ứng viên tạo điều kiện hết sức cho các bạn (RV)
01/12/2024
★
★
★
★
★
Nhân viên
tại Hồ Chí Minh
Công ty có một môi trường làm việc rất gần gũi từ sếp đến nhân viên (RV)
27/11/2024
★
★
★
★
★
Java Developer
tại Hồ Chí Minh
Công ty chỉnh chu, chuyên nghiệp, văn phòng làm việc sạch sẽ (RV)
Những nghề phổ biến tại Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo
Bạn làm việc tại Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
Công Ty Mạng Xã Hội Du Lịch Hahalolo
Click để đánh giá