Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Responsibilities:
· Shipment coordination and custom clearance with suppliers, vendors (3rd party logistics) and customers
· Provide support for marketing and events coordination.
· Assist in preparation of pricelist and quotation to customers, reviewing terms for sales contract and purchase order, and managing sales team’s enquiries such as stock availability etc.
· Assist in coordinating suppliers’ lead time and customer customers’ delivery order to ensure timely arrival of stocks.
· Order management for key account customers.
· Follow up with customers and ensure full payment is received.
· Assist in application and renewal of regulatory authorities’ licenses whenever required.
· Ensure proper record filing/documentation and accurate inventory movements.
· Preparation of monthly management reports.
· Other duties as assigned by Reporting Manager
Yêu Cầu Công Việc
Pre-requisites:
• Degree in Business Administration or equivalent qualifications
• 2-3 year of working experience and has the relevant experience in the following area
- sales support
- shipping/freight/custom clearance
- warehouse operations e.g. inventory control
• An organized, meticulous, and disciplined person with a good eye for details
• Able to work in teams as well as independently.
• Must be able to work in a fast-paced environment.
• Good proficiency in written and spoken English.
• Proficient in MS Office (Word, excel and PowerPoint)
• Knowledge of Trade Facilities like Letter of Credit is advantageous.
• Able to work at Tan Binh District (HCMC)
Benefits:
- Attractive salary and bonus
- 5-day working week: Monday to Friday
- Local and overseas product trainings provided
- International and stable work environment
- Good career development opportunities
- Annual team-bonding event
- Healthcare Insurance
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 25 - 35
- Lương: Cạnh tranh
Công ty CP May MInh Anh Kim Liên, trực thuộc Tập đoàn MIAN.
MAKL thành lập năm 2009 và hoạt động trong lĩnh vực may mặc xuất khẩu với quy mô 3000 lao động. Ngoài ra công ty còn có định hướng phát triển mở rộng hơn nữa trong thời gian tới với những dự án mới đang ấp ủ.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành,