Các phòng ban đang tuyển dụng tại MP LOGISTICS
Hành chính
Tài chính - Kế toán
Best in everything!
Renowned for our solid commitment to excellence in the gaming industry since 2004, Palazzo Club Management has earned a distinguished reputation for delivering best service and immersive experiences to our guest. Open 24 hours a day, the lounge offers a wide selection of slot machines and electronic table games, available only to foreign visitors and Vietnamese nationals with passports issued in other countries.
In the same spirit, we are thrilled to announce an exciting opportunity to join our esteemed team as a General Accountant for our club, located on the first floor of the luxurious Sheraton Saigon Hotel and Towers in Ho Chi Minh City, Vietnam.
Join us!
The Cost management Executive focus in the cost management, follow the orders, contract and payment, also in charge of the purchasing activities of the e-gaming club or casino, ensuring efficient procurement processes and adherence to company policies. Responsibilities include sourcing suppliers, negotiating contracts, overseeing purchases, and maintaining supplier relationships.
Key Functions
• Contributing to the plans for the purchase of equipment, services, and supplies.
• Following and enforcing the company's procurement policies and procedures.
• Reviewing, comparing, analysing, and approving products and services to be purchased.
• Coordinating with departments to fulfil their purchasing needs
• Managing inventories and maintaining accurate purchase and pricing records.
• Maintaining and updating supplier information such as qualifications, delivery times, product ranges, competent, etc.
• Maintaining good supplier relations and negotiating contracts.
• Researching, evaluating and recommending prospective suppliers.
• Checking quotes and comparing suppliers
• Determine the products needed for the purchasing operation: quantity, quality or specification requirements...
• Monitor and track order progress in order to ensure on-time delivery.
• Preparing the monthly report for evaluation and tracking.
• Bachelor's degree in accounting, business management, or related field preferred
• Minimum of 3 years' experience in procurement field or 05 years’ experience in cost management/Source to pay process or similar role.
• Proficiency in Microsoft Office and purchasing software.
• Strong communication, negotiation, and organizational skills.
• Ability to multitask, attention to details and accuracy
• Commitment to high ethical standards and integrity
• Fluency in English.
MP Logistics không chỉ là một nhà cung cấp dịch vụ. Chúng tôi tạo sự khác biệt bằng cam kết cung cấp các giải pháp đáng tin cậy, chất lượng và sáng tạo. Chúng tôi hiểu những thách thức trên thị trường toàn cầu ngày nay và nhận ra nhu cầu đa dạng của khách hàng. Thông qua đó, chúng tôi cung cấp các giải pháp với sự linh hoạt cần thiết để đảm bảo doanh nghiệp của bạn duy trì tính cạnh tranh.
Chính sách bảo hiểm
Các hoạt động ngoại khóa
Lịch sử thành lập
Mission
Công ty không có OT nên cứ làm đúng giờ rồi về, lên kế hoạch không đồng bộ, nhiều vướng mắc. (rw)
Công ty gia đình, nhiều khách hàng lớn. Phúc lợi nhân viên kém, cơ sở vật chất không đảm bảo (rw)
Thích hợp cho những bạn mới ra trường, muốn có kinh nghiệm. Phúc lợi có đúng thưởng tết duy nhất lương tháng 13. (rw)