Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
Technical support Engineer/Coordinator provides technical support to Technical Project Manager on daily tasks of Optimization projects / Improving Factory efficiency. The Optimization and Improvement project will include the projects reducing production cost, saving energy consumption, proposing solution to mitigate risk / mistakes by human, to save cost and increase production capability, reduce blocked.
You will participate in the related Business development projects (new product/ new process/ new machines). Tasks will include the development, implementation and maintenance of technological company systems and processes, including troubleshooting any potential issues.
You will work with Technical Project Manager in daily task on all types of optimizations and improvement projects as required.
Technical support Engineer/Coordinator will do:
- Study process and find out issues/ areas for improvement/correction
- Joining discussion with related partners (suppliers, internal departments)
- Plan, propose solution for discussing /brain storming with team
- Prepare investment application for submission. Implement, develop, and ensure projects implemented as per schedule approved.
- Forecasting potential operation risks.
- Compliance: Comply with Company regulations, ISO processes and guidelines.
- Reporting. You will be responsible for the preparation of reports, key figures for the technical projects in charge.
- Other Ad hoc assignments.
Yêu Cầu Công Việc
- Diploma/Bachelor of mechanical engineering or Food Technology is preferred
- Having 2 year technical background and expertise is a plus
- Good in English and computing skills
- Good organization & management skills,
- Effective problem solving skills and follow-through skills.
- Effective presentation and communication with all organizational levels.
- Skill on prioritizing multiple tasks within changing work demands.
- Have knowledge and experience in Quality Management System (ISO 9001:2000, HACCP and ISO 22000).
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
NetNam tự hào là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp và dịch vụ Internet chất lượng cao; Dịch vụ trực tuyến và các dịch vụ Quản trị mạng & Tích hợp hệ thống.
Với gần 30 năm kinh nghiệm hoạt động tại Việt Nam, là đối tác Tier1 của nhiều nhà viễn thông toàn cầu, NetNam là sự lựa chọn hàng đầu cho các khách sạn 5*, khu căn hộ cao cấp, các tổ chức phi chính phủ, tập đoàn đa quốc gia, hệ thống mạng lưới doanh nghiệp FDI, ITO, SME và các tổ chức chính phủ.
NetNam cũng được biết đến là đơn vị số 1 về cung cấp dịch vụ Internet cũng như các hạng mục công nghệ cho sự kiện, được kiểm chứng bằng việc kinh nghiệm triển khai các sự kiện mang tầm quốc gia và quốc tế như: Chuyến thăm chính thức Việt Nam của Phó tổng thống đương nhiệm Kamala Harris T8/2021, Hội nghị thượng đỉnh Mỹ - Triều (DPRK – USA Hanoi Summit 2019), APEC Danang 2017, Chuyến thăm của Tổng thống Barack Obama đến thăm Việt Nam 2016, Apricot 2017, Vietnam Security Summit 2019, Diễn đàn kinh tế tư nhân 4.0...