Việc làm NetNam

Cập nhật 25/11/2024 02:12
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN NETNAM
Assistant Manager, Sales (Training Services)
NetNam 3.1★
14 đánh giá 86 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 22/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 8 - 10 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

You will also act as the Member of Business Assurance Representative in TUV SUD Vietnam office. You will support the BA team to develop business and operation on academy services.

  • Responsible for the sales and marketing activities of Academy related services
  • Develops and executes business plans to meet sales targets for revenue and profitability
  • Focuses on penetrating key accounts within their assigned territory to identify potential clients, develop relationships, and explore new business prospects
  • Prepare prospects and presentations to showcase the academy’s offerings to potential clients, aiming to generate leads
  • Facilitating communication and collaboration with various teams within the company
  • Coach and strengthen the sales competencies and capabilities of the Sales Team
  • Comply with working procedures and trainer qualification process
  • Manage and service assigned accounts and be accountable for achieving sales targets
  • Identify, create and follow-up on new accounts as well as new product and market development
  • Work closely with Marketing to develop and maximize the success of lead generation activities, marketing programs and customer focused events
  • Review, evaluate and develop pricing strategies for product portfolios
  • Generate prompt and accurate quotations for inquiries
  • Ensure timely response to customers’ enquiries, feedback and comments
  • Build, strengthen and optimize relationships with clients, prospects and partners
  • Responsible for customer retention as well as related marketing events:
  • Resolve any specific problems and tailor training programs as necessary
  • Maintain a keen understanding of training trends, developments and best practices
  • Monitor and evaluate training program’s effectiveness, success and ROI periodically and report on them
  • Other duties relevant to this level

Yêu Cầu Công Việc

  • Bachelor's degree in business/ marketing, education, human resources or relevant field.
  • Proven strong experience as an Academy Sales
  • Prior work experience in Academy services of TIC related products will be an added advantage
  • Strong sales and/or business development track records
  • Mature, self-disciplined and result-driven
  • Independent working with high pressure
  • Speak English fluently in writing and communication.
  • Track record in designing and executing successful training programs
  • Familiarity with traditional and modern training methods (mentoring, coaching, on-the-job or in classroom training, e-learning, workshops, simulations etc)
  • Ability to plan, multi-task and manage time effectively
  • Strong writing and record keeping ability for reports and training manuals
  • Good computer and database skills

Others (Benefit):

  • Working in an international dynamic and friendly environment
  • 15 annual leaves, 15 paid sick leaves, Christmas leave
  • 13th-month salary, bonus based on performance and business result
  • Social insurance, health insurance, unemployment insurance base on full basic salary (Vietnamese Law)
  • Insurance benefit package (Accident insurance 24/7, Health care insurance, Business travel insurance), annual health check
  • Free parking (bicycle, motorbike, car)
  • Ad-hoc staff engagement events, team-building activities, company trip
  • Participate in the company’s training programs, LinkedIn Learning license holder (fee supported by company base on company’s policy)

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Lầu 4, Tòa nhà Bohemia SaiGon, Lô 3, Đường 19/5A, KCN Tân Bình, Q. Tân Phú

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
18 Hoàng Quốc Việt, Q.Cầu Giấy, Hà Nội

NetNam tự hào là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực cung cấp các giải pháp và dịch vụ Internet chất lượng cao; Dịch vụ trực tuyến và các dịch vụ Quản trị mạng & Tích hợp hệ thống.

Với gần 30 năm kinh nghiệm hoạt động tại Việt Nam, là đối tác Tier1 của nhiều nhà viễn thông toàn cầu, NetNam là sự lựa chọn hàng đầu cho các khách sạn 5*, khu căn hộ cao cấp, các tổ chức phi chính phủ, tập đoàn đa quốc gia, hệ thống mạng lưới doanh nghiệp FDI, ITO, SME và các tổ chức chính phủ.

NetNam cũng được biết đến là đơn vị số 1 về cung cấp dịch vụ Internet cũng như các hạng mục công nghệ cho sự kiện, được kiểm chứng bằng việc kinh nghiệm triển khai các sự kiện mang tầm quốc gia và quốc tế như: Chuyến thăm chính thức Việt Nam của Phó tổng thống đương nhiệm Kamala Harris T8/2021, Hội nghị thượng đỉnh Mỹ - Triều (DPRK – USA Hanoi Summit 2019), APEC Danang 2017, Chuyến thăm của Tổng thống Barack Obama đến thăm Việt Nam 2016, Apricot 2017, Vietnam Security Summit 2019, Diễn đàn kinh tế tư nhân 4.0...


Review NetNam

3.1
14 review

20/11/2024
Nhân viên hành chính tại Hồ Chí Minh

Văn hóa công ty thoải mái với nhân viên (IT)

20/11/2024
Kỹ thuật viên tại Hồ Chí Minh

Các anh chị trong team nhiệt tình giúp đỡ, không OT (IT)

20/11/2024
IT Officer tại Hồ Chí Minh

Môi trường trẻ trung, công việc nhàn (RV)

Những nghề phổ biến tại NetNam

Bạn làm việc tại NetNam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo NetNam

NetNam

Click để đánh giá