Mô tả công việc
- Manage, update, and coordinate the yearly R&B plan, Execute marketing actCoordinates all requirements for R&B menus, including menu editing, translation, pr· Must also ensure that all physical menus in the outlets are adhering to InterCtogether with the Marketing team all food and beverage photography and videograp· Communicate directly with guests to promote all R&B outlets. Be a connection bethe team in managing guest experience on-site.
- Use guest feedback to suggest new trends and preferences to the culinary and ftrends and competitor activities to identify opportunities for differentiation and grow· Analyze guest feedback and sales data to identify opportunities for improvement an· Prepare and present reports to senior management based on pre-determined reqincluding those of confidential nature for the operations and administrative function· Liaise with all other outlets (including F&B Admin, accounting, purchasing, frontWhen and if necessary, handles all reservations for outlets and acts as central reserv· Perform any other duties that may be assigned by the management from time to tim· Well organize and manage paperwork process for KOLs hosting, photo/video shootforms, etc. (if the project is for F&B).
- Consolidate F&B weekly & monthly MKT report.
* Benefits:
- Competitive salary
- Service charge
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Rest & Relaxation Allowance as per 3 months: 2 million
- Relocation assistance
- Repatriation allowance
- Home Leave allowance
- Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Yêu cầu công việc
- Service years in the field: 1 year+ related experience or an equivalent combination of education and experience in Marketing, Hospitality,
- Customer Service field.
* Knowledge and skills:
- Proficient in the use of Microsoft Office Tasks and Project Management
- Demonstrated ability to interact with customers, employees, and third parties that reflects highly on the hotel, the brand, and the Company
- Have excellent communication, analytical, and interpersonal skills.
- Ability to work in a fast-paced environment while maintaining a high level of accuracy and courtesy.
- Fantastic customer service ethic and high expectations for quality.
- Capable of multiple tasking and prioritizing and allocates resources efficiently to meet deadlines.
- Highly organized and able to adapt quickly to changing priorities. Ability to manage multiple projects and work assignments on a daily basis.
- Enjoys working in a team environment.
Quyền lợi được hưởng
:
- Competitive salary
- Service charge
- Social Insurance as law
- Bao Viet Health insurance for personal and family
- 24/7 Accident Insurance
- Rest & Relaxation Allowance as per 3 months: 2 million
- Relocation assistance
- Repatriation allowance
- Home Leave allowance
- Housing, uniform, meal, and transportation are provided by the resort
Công ty Cổ phần Nhựa Châu Âu (EuP) được thành lập năm 2007, là một trong 5 nhà sản xuất chất độn nhựa filler masterbatch hàng đầu thế giới. Hiện nay sản phẩm của EuP có mặt trên cả ba miền Bắc – Trung – Nam và xuất khẩu hơn 100 quốc gia trên thế giới. Với tiềm lực tài chính mạnh mẽ; Định hướng chiến lược rõ ràng của Ban Lãnh đạo; Tinh thần đoàn kết lao động nỗ lực của tập thể CBCNV; Hệ thống dây chuyền thiết bị hiện đại. Từ đó, Công ty CP Nhựa Châu Âu đã và đang khẳng định được uy tín, thương hiệu của mình trên thị trường trong và ngoài nước.
Trải qua 16 năm xây dựng và trưởng thành, EuP đã trở thành cái tên số 1 trên thị trường filler masterbatch toàn cầu. Với tôn chỉ không ngừng đổi mới, sáng tạo, Nhựa Châu Âu tin rằng nguồn nhân lực chính là chìa khóa cốt lõi cho sự thịnh vượng và trường tồn của doanh nghiệp.
Với vị thế là nhà sản xuất filler masterbatch số 1 thế giới, EuroPlas tự hào đem tới giải pháp vật liệu nhựa độc đáo, giúp nhà máy của khách hàng tối ưu được chi phí sản xuất, nâng cao năng lực cạnh tranh của doanh nghiệp trên thị trường.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng các chính sách bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế, bảo hiểm tai nạn theo quy định Bộ Luật Lao Động
Các hoạt động ngoại khóa
- Nghỉ mát, du lịch hằng năm
- Party kỉ niệm ngày thành lập, các sự kiện Lễ, Tết, 30/4 - 01/05..
- Câu Lạc Bộ thể thao
Lịch sử thành lập
- Năm 2007, Thành lập Công ty Cổ phần Nhựa Châu Âu
- Năm 2008, Khánh thành nhà máy tại Hà Nam với công suất 700 tấn/tháng
- Năm 2010, Lần đầu tiên EuP tham gia hội chợ K - Hội chợ ngành nhựa lớn nhất thế giới tại Đức - đặt nền móng cho hoạt động xuất khẩu
- Năm 2011, Khánh thành nhà máy thứ hai tại Nghệ An trên diện tích 30.000 m2, chạm mốc công suất 11000 tấn/tháng
- Năm 2018, Hoàn thành tòa nhà EuP Office Building I
- Năm 2019, Ra mắt nhãn hiệu Nhựa sinh học BiONext và giới thiệu tại Hội chợ K 2019
- Năm 2020, Hoàn thành tòa nhà EuP Office Building II
- Năm 2021, EuP trở thành nhà sản xuất filler masterbatch số 1 thế giới
- Năm 2022, Khởi công xây dựng nhà máy Nhựa Châu Âu Long An.
Mission
- Nâng cao lợi thế cạnh tranh cho doanh nghiệp thông qua các giải pháp nguyên liệu tối ưu.