*Responsibilities:
- Record and attend to all tenants’ requests, suggestions and complaints promptly and efficiently. Address the concerns of all tenants/ customers in a friendly and professional manner.
- Perform daily patrol of the Cobi Homes and conduct daily F&B check to ensure good cleanliness as well as Safety and Security.
- Conduct regular check/ inspection to ensure that all Cleaning, Security and Parking staff are knowledgeable of basic requirements for Cleanliness, Security & Parking.
- Update and conduct training on Health, Safety & Security for all Cleaning, Security & Parking staff as and when necessary.
- Maintain and enforce operational standards relating to cleaning, security, parking, fire safety and prevention as well as other requirements in Cobi Home’ rules & regulations.
- Maintain continuation and completion of works by documenting, communicating and following up actions.
- Maintain high awareness on security related matters and ensure all activities comply with Cobi Home’s policy, regulations, and procedures.
- Call for quotations and purchase spare parts, equipment, stationery, etc.
- Review incident reports, daily reports, logbooks, etc. and update Operation Supervisor/ Operation manager/ Property Manager.
- Prepare and submit operation reports relating to cleaning, security, parking, consumable consumption monthly/ quarterly/ yearly as well as other reports related to operation department.
- Inspect vacant premises to ensure they are always in good and tenantable conditions.
- Identify security threats, develop action plan for the health, safety and security of Cobi Homes.
- Attend the hand-over of premises to tenants as well as the take-over of tenant premises.
- Execute other tasks as assigned by Operation Supervisor/ Operation Manager.
**Requirements:
- Above 3 years of experiences Shopping Mall/ Office Operation Officer/ Building Executive
- Demonstrate good verbal and written English skills.
- Demonstrate good communication skills.
- Have a teamwork spirit and strong work ethics.
- Be willing to learn new functions, procedures and recognize opportunities to improve.
- Ability to analyze situations, evaluate alternatives and come up with workable solutions.
Công ty Cổ phần Nông nghiệp BaF Việt Nam (BaF) được thành lập từ năm 2017 hoạt động chính trong lĩnh vực nguyên liệu thức ăn chăn nuôi, chăn nuôi heo giống, heo thịt thương phẩm theo mô hình chuỗi 3F 100% khép kín Feed– Farm – Food “từ trang trại đến bàn ăn”.
Công ty Cổ phần Nông nghiệp BaF Việt Nam tập trung phát triển mô hình kinh doanh chiến lược theo chuỗi 3F khép kín, ưu việt: Feed – Farm – Food.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Pháp luật
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe BSH cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Hoạt động văn hóa - văn nghệ - thể thao
Lịch sử thành lập
- Năm 2017, thành lập BAF Việt Nam
- Năm 2018, đưa vào hoạt động 10 trang trại nuôi heo
- Năm 2019, Nhập thành công 1.200 lợn giống cụ kỵ (GGP)
- Năm 2020, Ký kết độc quyền nguồn con giống chất lượng cao
- Năm 2021, Niêm yết cổ phiếu BAF trên sàn HOSE, đưa vào hoạt động nhà máy thức ăn Tây Ninh
- Năm 2022, Ra mắt BAF MEAT heo ăn chạy. BAF tây ninh đạt chứng chỉ nhận GLOBAL G.A.P và FSSC 22000. Khánh thành trại nuôi heo công nghệ cao đầu tiên ở Phú yên
- Năm 2023, Ký kết các hợp đồng đầu tư với tổ chức tài chính IFC. Đưa vào hoạt động nhà máy thức ăn BAF Nghệ An
Mission
- Cung cấp thực phẩm sạch, tươi ngon bổ dưỡng từ quy trình 3F tiên tiến đến tay người tiêu dùng Việt Nam.
- Liên kết với người nông dân để hỗ trợ, chia sẻ với nông dân phát triển chăn nuôi gắn với chuỗi liên kết BaF.
- Phát triển bền vững song hành với bảo vệ môi trường.