Mô tả công việc
GENERAL MISSION
Under the managing of Front Office Manager, the Fit Lounge Supervisor is responsible for all the administrative and operation matters of Fitness Lounge; coordination and supervision of all connectors; maintaining inventory, equipment files, records and matters; and for membership promotions in order to increase the revenue. 1.Supervise and administer the implementation of the daily Fit Lounge operations.
2. Supervise and administer the implementation of Fit Lounge billing policies and practices.
3. Coordinates and schedules staff for the smooth flow of daily operation in the following areas.
a) Prepare and coordinate the working schedule of staff.
b) Assume the Fit Lounge coverage by arranging for appropriate coverage during all shifts and arranging for relief coverage of absences and emergencies.
c) Conduct trainings and/or cross trainings for staff.
d) Be able to instruct members and/or staff in proper fitness appraisals and exercise program.
4. Administer filing, record keeping of maintenance and repair of equipment matters.
5. Administer the emergency health care plan for injury and trauma.
COMMERCIAL RESPONSIBILITIES
Be cognizant of events of members or staff that may have a disruptive effect on the flow of Fit Lounge.
Be responsible for administering the fiscal and documentary of Fit Lounge.
Be responsible for controlling expenses.
Administer the day-to-day affairs of Fit Lounge, including responding to correspondence that cannot be handled by the office staff.
Administer and plans the public relations and promotion with members and visitors, with the intent to increase membership while retaining on-going members.
Administer and plan motivational programs and ideas for in-house member activities, advertising and public relations.
Administer and plan the in-house newsletter, theme events, and bulletin boards.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law.
- Professional working environment. Care about your career advancement.
Yêu cầu công việc
- Basic communication English.
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Công ty Cổ phần Nông nghiệp BaF Việt Nam (BaF) được thành lập từ năm 2017 hoạt động chính trong lĩnh vực nguyên liệu thức ăn chăn nuôi, chăn nuôi heo giống, heo thịt thương phẩm theo mô hình chuỗi 3F 100% khép kín Feed– Farm – Food “từ trang trại đến bàn ăn”.
Công ty Cổ phần Nông nghiệp BaF Việt Nam tập trung phát triển mô hình kinh doanh chiến lược theo chuỗi 3F khép kín, ưu việt: Feed – Farm – Food.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo quy định của Pháp luật
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe BSH cao cấp
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Du lịch hàng năm
- Hoạt động văn hóa - văn nghệ - thể thao
Lịch sử thành lập
- Năm 2017, thành lập BAF Việt Nam
- Năm 2018, đưa vào hoạt động 10 trang trại nuôi heo
- Năm 2019, Nhập thành công 1.200 lợn giống cụ kỵ (GGP)
- Năm 2020, Ký kết độc quyền nguồn con giống chất lượng cao
- Năm 2021, Niêm yết cổ phiếu BAF trên sàn HOSE, đưa vào hoạt động nhà máy thức ăn Tây Ninh
- Năm 2022, Ra mắt BAF MEAT heo ăn chạy. BAF tây ninh đạt chứng chỉ nhận GLOBAL G.A.P và FSSC 22000. Khánh thành trại nuôi heo công nghệ cao đầu tiên ở Phú yên
- Năm 2023, Ký kết các hợp đồng đầu tư với tổ chức tài chính IFC. Đưa vào hoạt động nhà máy thức ăn BAF Nghệ An
Mission
- Cung cấp thực phẩm sạch, tươi ngon bổ dưỡng từ quy trình 3F tiên tiến đến tay người tiêu dùng Việt Nam.
- Liên kết với người nông dân để hỗ trợ, chia sẻ với nông dân phát triển chăn nuôi gắn với chuỗi liên kết BaF.
- Phát triển bền vững song hành với bảo vệ môi trường.