Mô tả công việc
Wink Hotel Can Tho
Wink Guide / Front Desk Agent (Nhân viên ẩm thực/ Nhân viên tiền sảnh)
Hotel Front Desk Agent responsibilities include registering guests, managing reservations and providing information about rooms, rates and amenities
Responsibilities
- Perform all check-in and check-out tasks
- Manage online and phone reservations
- Inform customers about payment methods and verify their credit card data
- Register guests collecting necessary information (like contact details and exact dates of their stay)
- Welcome guests upon their arrival and assign rooms
- Provide information about our hotel, available rooms, rates and amenities
- Respond to clients’ complaints in a timely and professional manner
- Liaise with our housekeeping staff to ensure all rooms are clean, tidy and fully-furnished to accommodate guests’ needs
- Confirm group reservations and arrange personalized services for VIP customers and event attendees, like wedding guests
- Upsell additional facilities and services, when appropriate
- Maintain updated records of bookings and payments
Yêu cầu công việc
Requirements and skills
- Work experience as a Hotel Front Desk Agent, Receptionist or similar role
- Experience with hotel reservations software, like Opera, Smile, ...
- Understanding of how travel planning websites operate, like Booking and TripAdvisor
- Customer service attitude
- Excellent communication and organizational skills
- Degree in hotel management is a plus
- Active
- Good knowledge of hospitality market
- Good negotiation skills
Quyền lợi được hưởng
- 12 Annual leave days per year
- Active, balance and professional working environment
- Productivity focus not time attendance
- Fun and playful internal activities
- Allowances
- Meal per day
- Uniform
- Full Social insurance
Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.