Việc làm ROYAL CANARY

Cập nhật 27/09/2024 21:41
Tìm thấy 4 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ROYAL CANARY
Customer Support (Fluent in English)
ROYAL CANARY
62 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
Thông tin cơ bản
Mức lương: 10 - 20 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/10/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Du lịch nước ngoài
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

We are seeking a highly motivated and customer-focused Software & Data Support Specialist who is fluent in English to join our rapidly growing team. In this role, you will be responsible for providing exceptional customer support for our software products, ensuring that all inquiries and issues are resolved in a timely and professional manner. You will be the primary point of contact for our Australian customers and will work closely with our development team to ensure that issues are resolved quickly and efficiently.

Duties:

  • Provide technical support to our Australian customers via phone and email in a timely
  • Troubleshoot software issues and work with customers to resolve them
  • Escalate issues to the development team as needed
  • Document and track customer issues and resolutions
  • Provide training to customers on how to use our software products

Yêu Cầu Công Việc

Requirements:

  • Fluent in English (both written and verbal)
  • Proven experience in a customer support role or related
  • Experience working with software products, preferably in a technical support role
  • Excellent communication and interpersonal skills
  • Customer-focused mindset with a passion for providing exceptional customer service
  • Good understanding of the Australian market and culture is a plus

If you are a customer-focused problem solver with a passion for technology, we encourage you to apply for this exciting opportunity. As a member of our team, you will have the opportunity to work with a dynamic group of professionals who are committed to providing exceptional customer support. We offer competitive compensation and benefits packages, as well as opportunities for professional development and growth.

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
Công viên phần mềm Quang Trung, Tân Chánh Hiệp, Quận 12, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Phụ cấp khác:

    - Responsible reward
    - Employee of the month reward, Employee of the year reward
    - Project Bonus
    - Seniority allowance

  • Thời gian thử việc: 2 months
  • Cơ hội huấn luyện:

    - At HCM the office
    - At Australia office

  • Độ tuổi: 18 - 38
  • Thời gian làm việc: 8 a.m- 5 p.m
  • Phúc lợi:

    - Company trip yearly
    -13th Bonus

  • Ngày nghỉ:

    -12 days/year
    - Vietnamese holiday and christmas day 25/12

  • Lương: 10 Tr - 20 Tr VND
Khu vực
Báo cáo
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
3C Ton Duc Thang, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.

Những nghề phổ biến tại ROYAL CANARY

Bạn làm việc tại ROYAL CANARY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ROYAL CANARY

ROYAL CANARY

Click để đánh giá