Việc làm ROYAL CANARY

Cập nhật 25/11/2024 02:14
Tìm thấy 5 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN ROYAL CANARY
Revenue Manager
ROYAL CANARY
70 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 25/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 29/11/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Qui Nhơn - Bình Định

Mô tả công việc

Provide and monitor effective revenue management process as follows and ensure the property follow and are aware of standards and processes relating to the following based on the

revenue management manual.

To monitor day to day “daily pick up reports” and be able to suggest, advise and implement to ensure highest possible room nights, rate and occupancy in all segments in current month

and the forthcoming 3 months as well as to monitoring cancellation and no show to ensure the lowest figure in these areas and to ensure that the property processed the penalty as per

its policy.

Oversight with sales/marketing and the property teams to conduct/review/critique the “weekly revenue management strategy meeting” in all areas covered based on the revenue

management manual and be able to suggest restriction/ yield where necessary in order to ensure revenue for the property is being maximized and ensure that decisions are

implemented.

Ensure the proper, efficient and profitable functioning of room revenue.

Review and critique property “month end report” and be able to advise and suggest effective activity and adjustments going forward.

Plans, actions and inputs in the annual sales and marketing plan in conjunction with the property’s annual budget.

Support and advise property with annual room revenue budget.

Support property in effective room revenue forecast to ensure realistic, and reachable forecasts.

To monitor the competitor’s availability & pricing on daily basis using our rate shopping tool

Oversee property website/3rd party site to ensure rate and availability as well as hotel information is updated.

Support property in effective group sales control chart in relation to the rate offer, number of rooms available and validity of the holding of a tentative group block by using an option date.

Oversee the property reservation process including reservation release and allotments.

Support/advise property team as well as sales and marketing with decision made on what selling/revenue strategy should be changed or adjusted.

Develop and maintains standards and procedural manuals both SOP and best current practice related to revenue management which will be approved by the general manager.

Control/analyze/support property in the room inventory process by using necessary tools in controlling inventory as per revenue management manual.

Ensure that property is up to date with current information and data of the hotel product including room type, room rate, package and restrictions.

Maintain effective communication amongst the properties.

To ensure that training is carried out and results monitored.

Provide coaching and counseling, support and guidance to employees and management as required.

Guide and direct Online Sales team in ensuring each product gets maximum possible visibility on all Online Channels.

Ensure Channel management software is used on a regular basis by all property teams

Ensure Best Rate Guarantee Scheme is understood and followed, assist reservations where needed

Quyền lợi được hưởng

- chế độ làm việc 5 ngày/tuần

- Cơ hội đào tạo, học tập , taskforces

- BHXH, YT,TN full lương, gói bảo hiểm cao cấp và các chế độ phúc lợi khác theo chính sách công ty

Yêu cầu công việc

At least Bachelor degree in any field.

At least 2 years experience in revenue management leadership.

Results oriented, strong people management and leadership skills.

Understand all kinds of hotel distribution process.

Strong in analytical, problem solving skills and execution of work.

Strong in inter-personality skill and friendly.

Strong English communication skills and computer literate

Yêu cầu hồ sơ

Hồ sơ xin việc bằng Tiếng Anh
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
3C Ton Duc Thang, District 1, Ho Chi Minh City, Vietnam

Công Ty Cổ Phần Royal Canary hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng - khách sạn, Casino và Club. Khách Sạn Le Meridien Saigon thuộc chi nhánh của Tiến Phước và Chín Chín Mươi, Với vị trí thuận lợi ngay bên bờ sông Sài Gòn, khách sạn Le Méridien Saigon cung cấp dịch vụ 5 sao bao gồm phòng nghỉ tiện nghi với thiết kế hiện đại, nhà hàng và phòng họp cho hội nghị - sự kiện. Ngoài ra, chúng tôi còn kinh doanh mảng dịch vụ giải trí, loại hình hoạt động là trò chơi điện tử có thưởng với tên gọi là Câu Lạc Bộ La Victoire. Câu Lạc Bộ toạ lạc tại Khách Sạn Le Meridien Saigon - 3 C Đường Tôn Đức Thắng, Quận 1, TP Hồ Chí Minh.

Những nghề phổ biến tại ROYAL CANARY

Bạn làm việc tại ROYAL CANARY? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo ROYAL CANARY

ROYAL CANARY

Click để đánh giá