Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
JOB DESCRIPTION
1. Customer care & services operation
- Caring end-users/ dealers/ distributors
- Receiving products from end-users/ dealers/ distributors (inspecting, inputting data into system, printing report and getting signature from end-users/ dealers/ distributors, and assigning technician)
- Returning products to end-users/ dealers/ distributors (checking receipt & system, getting products from technician, inspecting together with end-users/ dealers/ distributors, receiving money & issuing system invoice if any, and delivering products to end-users/ dealers/ distributors)
- And if end-users/ dealers / distributors request for financial invoice: Recording information and transferring to PIC. And after getting financial invoice from Accounting then calling end-users/ dealers/ distributors come to Service Center to receive it or sending it to end-users/ dealers/ distributors by a forwarder
- Receiving and returning products for end-users/ dealers/ distributors in provinces as above process (Sending email to end-users/ dealers/ distributors once receiving and returning. Gathering bills of sending products to provinces and transferring bills to PIC)
- Handling complaints of end-users/ dealers/ distributors
2. Service business
- Selling parts/accessories: Creating SO if accessory, and creating service case if spare parts
3. Contact center
- Receiving inbound call, answering, and advising customers
- Carrying out outbound call as needed
- Replying for customers' requests via email
- Carrying out happy call including survey of customer satisfaction index (CSI)
4. Administration
5. Other assigned tasks from Line Manager
Yêu Cầu Công Việc
QUALIFICATIONS
· Prefer female with good looking
· Minimum education requirement: Bachelor’s degree
- Minimum of 01 year of customer service-related field experience.
- Have good customer service skill
- Well understanding and experience of customer service
- Strong verbal and written communication and negotiation skills
· Good command of English is an advantage
- Work well with people, aggressively anticipate impacts of workload/issues to team deadlines and have a very positive work attitude
- Ability to work under high pressure and fast pacing working environment
- Proficiency in Microsoft Excel, Word, Outlook and PowerPoint
BENEFITS
- Apply Social Insurance right at probation period
- 24/7 Health Insurance
- 13TH SALARY
- Yearly company trip
- Young & dynamic working environment
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Giới tính: Nữ
- Độ tuổi: 20 - 23
- Lương: Cạnh tranh
BTP Holdings được thành lập và kế thừa trên nền tảng của một Công ty quy mô ban đầu chỉ với 50 người được thành lập từ năm 2001. Trải qua hơn 20 năm hình thành và phát triển, BTP Holdings đã có những bước chuyển mình đáng kể góp một phần không nhỏ nâng cao chất lượng cuộc sống và chăm sóc sức khoẻ người Việt.
Ngay từ những ngày đầu mới thành lập, BTP Holdings đã xác định mục tiêu trở thành một Tập đoàn sản xuất – kinh doanh thương mại trong nước và quốc tế, tư vấn đầu tư nước ngoài và dịch vụ marketing chuyên nghiệp. Với sự đa dạng trong mô hình kinh doanh, hiện BTP Holdings đang quản trị và phát triển các nhãn hàng và các thương hiệu nổi tiếng tại thị trường Việt Nam trọng tâm về các ngành:
- Thiết bị chăm sóc sức khỏe
- Đồ gia dụng, sản phẩm tiện ích gia đình
- Đồ nội thất cao cấp
- Tư vấn đầu tư nước ngoài
- Dịch vụ marketing