Mô tả công việc
- Undertake content marketing initiatives to achieve business targets.
- Produce high-quality content by collaborating with design and writing teams.
- Create an editorial calendar, delegate tasks, and ensure that deadlines are met.
- Regularly deliver engaging content.
- Edit, proofread, and improve the content.
- Optimize content considering SEO and Google Analytics.
- Analyze web traffic metrics.
- Ensure a strong web presence on various channels.
- Generate ideas to increase customer engagement.
Yêu cầu công việc
- Strong understanding of social media platforms and their algorithms.
- Excellent written and verbal communication skills.
- Creative thinking and ability to develop engaging content.
- Proficiency in social media management tools (e.g., Hootsuite, Buffer).
- Analytical skills to interpret data and make data-driven decisions.
- Experience in content creation and editing.
Quyền lợi được hưởng
Annual Bonus based on company's performance
Chăm sóc sức khoẻ
Compulsory Insurance to the law, Accident Insurance, Premium Healthcare
Nghỉ phép có lương
15 days leave/ year
Công ty Cổ phần Tập đoàn CMH Việt Nam (CMH Group) được thành lập ngày 02/07/2007 theo Giấy chứng nhận ĐKKD số 0102307343 do Sở KHĐT thành phố Hà Nội cấp. Từ tháng 11/2010, CMH Group chính thức niêm yết trên Sở giao dịch chứng khoán Hà Nội (HNX) với mã chứng khoán: CMS.
Khởi nguồn từ hoạt động cung ứng nhân lực cho tổ hợp Nhà thầu Kumagai- Kajima tại Việt Nam, sau gần 10 năm trưởng thành và phát triển, đến nay CMH Group đã đảm nhiệm tốt các vai trò: Nhà thầu xây dựng công trình hạ tầng trong nước; Nhà thầu xây dựng các công trình Quốc tế; Nhà thầu nhân công cho các dự án quốc tế; Hoạt động kinh doanh thương mại.
Được sự tin tưởng và hỗ trợ của các Chủ đầu tư, các đối tác... CMH Group tự hào vì đã tạo được uy tín với Quý khách hàng bằng các trang thiết bị hiện đại, đồng bộ; đội ngũ kỹ sư chuyên nghiệp, lao động kỹ thuật lành nghề được tôi luyện qua các dự án trong và ngoài nước.