Mô tả công việc
Ensure all cabling, network diagrams and LSOP are up-to-date.
Ensure training needs analysis of IT team is carried out and training programmes are designed and implemented to meet needs.
Investigate and report software problems to the vendor, or to the Support Centre.
Keep up to date with all approved systems and technology including:
- Computer Hardware systems and devices including PC LAN technology.
- Software operating and utility systems.
- Front Office and Accounts Receivable Property Management Systems.
- Interfaces to and from Front Office Property Management Systems and other Systems.
- Back Office Accounting Systems.
- PC and LAN based Office Automation products.
- Internal and External Electronic Mail/ Facsimile/ Scanner software and communication tools.
- Point of Sale Systems.
- Guest and Administration Voicemail.
- Call Accounting.
- Cabling
- Hub / Switch Management Systems
- Assist and Support Electronic Door Locking Computer System.
- Computer Virus protection.
- Hotel IT Security and Firewalls.
Maintain an up-to-date list of all computer hardware and software at hotel.
Monitor the performance of the systems and maintain log book of performance.
Understand all standards and customized features and functions of the Hotel front office system.
Ensure that all computer media saves, and back-ups are completed, documented and stored per specifications.
Quyền lợi được hưởng
- Enjoy 2 days off/week
- At least 12 days of leave/year
ALLOWANCE - SUPPORT
- Monthly service fee bonus
- Allowance for moving expenses to get a job
- Home visit allowance
- Vacation allowance (depending on level)
INSURANCE
- Get accident insurance 24/7 from the first day you get a job
OTHER BENEFITS
- Enjoy discounts on using services at the resort, booking IHG staff rates
Yêu cầu công việc
1. Education
Diploma or Vocational Certificate in Computer Science or IT or related field.
2. Service years in the field
02 years related experience or with computer set-up and troubleshooting.
3. Knowledge and skills
Working knowledge of networks and operating systems and databases.
Strong analytical and problem-solving skills.
Knowledge in PCI DSS (Payment Card Industry Data Security Standards).
Great communication skills.
A team player, proactive, responsible, hardworking and able to work under pressure
4. Language
Able to read and write English
Yêu cầu hồ sơ
Phone: +84 2973 683 999 - 0911 815 105 (Zalo) (Ms. Anh)
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả có tiền thân là Xí nghiệp sản xuất xây dựng, xây lắp điện Hải Thạch được ra đời vào những năm 1985 của thế kỷ trước tại Phú Yên. Là người đã theo học và được đào tạo khá chuyên sâu trong lĩnh vực điện công nghiệp của Trường Đại học Sư phạm Kỹ thuật Hồ Chí Minh nên doanh nhân Hồ Minh Hoàng đã có bước kế tục gia đình - nhận chuyển giao và tiếp nối khá thành công trong việc quản trị, tái sắp xếp và ổn định doanh nghiệp trong giai đoạn này. Mọi chuẩn bị để ươm mầm hy vọng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng chế độ BHXH, BHTN và BHYT theo quy định của Công ty và luật BHXH.
Các hoạt động ngoại khóa
- Team Building
- Team work
- Party
- Du lịch hàng năm
Lịch sử thành lập
- Tập đoàn Đèo Cả có tiền thân là Xí nghiệp sản xuất xây dựng, xây lắp điện Hải Thạch được ra đời vào những năm 1985 của thế kỷ trước tại Phú Yên.
Mission
Hiểu bản thân trong nhận thức toàn cầu. Mưu cầu phát triển, thăng tiến và thành đạt là động lực của sự tư duy và sáng tạo.Thay đổi để vươn đến tương lai. Nhận thức về một thế giới năng động và đa chiều, từ tháng 5.2018 Công ty Cổ phần Tập đoàn Đầu tư xây dựng cầu đường Sài Gòn (SBRC) chính thức đổi tên thành Công ty Cổ phần Tập đoàn Đèo Cả (Deoca Group) – tái cấu trúc để hiện thực hóa các chiến lược đầu tư kinh doanh trong quy mô khu vực và quốc tế.
Review Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Đèo Cả
Môi trường làm việc và văn hóa có tinh thần rất cao (ID)