Công ty Cổ phần Tập đoàn giáo dục và đầu tư EI

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công ty Cổ phần Tập đoàn giáo dục và đầu tư EI

Cập nhật 21/10/2024 14:56
Tìm thấy 3 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn giáo dục và đầu tư EI
Assistant Brand Manager
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 04/09/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/10/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Tòa nhà HB Tower, 669 Điện Biên Phủ, Phường 25, Quận Bình Thạnh, Thành phố Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

  1. Campaign Execution:
    • Assist in planning and executing marketing campaigns across various channels, including digital, social media, traditional media and offline activation.
    • Monitor and report on campaign performance, providing insights and recommendations for optimization.
  2. Content Creation:
    • Develop compelling content for various marketing channels, including social media (Facebook, TikTok, Zalo OA, LinkedIn) posts, sales kit, POSM, and website copy.
    • Collaborate with designers and other team members to produce high-quality, visual-appealing marketing materials.
  3. Market Research:
    • Conduct market research to identify trends, customer needs, and competitive analysis.
    • Analyze the digital customer journey and user behavior, provide actionable insights to inform marketing strategies and enhance customer experience.
  4. Brand Management:
    • Support the development and maintenance of the company’s brand identity.
    • Ensure consistent messaging and branding across all marketing channels and materials.
  5. Customer Engagement:
    • Develop and maintain relationships with key opinion consumers (KOCs) and influencers to enhance brand visibility and credibility.
    • Manage CRM tools to enhance customer relationship management and marketing effectiveness.
    • Engage with customers and gather feedback to improve customer satisfaction and loyalty.
  6. Data Analysis:
    • Analyze marketing data to measure the effectiveness of campaigns and initiatives.
    • Prepare reports and presentations for internal and external stakeholders.
  7. Platform Operation:
    • Monitor and maintain Karavan platform to ensure optimal performance and uptime of product display and other platform assets.
    • Execute personalized marketing campaigns using customer data from the CDP
    • Identify and troubleshoot technical issues, working closely with the Tech support team to resolve them promptly.
  8. Cross-function Collaboration:
    • Work closely with cross-functional team (Category, Sales, Growth, Product, CS...) to align marketing efforts with sales objectives including:
    • Liaise with other departments and coordinate with external partners, vendors, and agencies to ensure seamless execution of marketing activities.

Yêu cầu công việc

  • Bachelor’s degree in Marketing, Business, Communications, or related field.
  • 2-3 years of experience in a marketing role, preferably in the eCommerce or FMCG industry with proven track record of effective brand and campaign execution
  • Strong understanding of digital marketing strategies and tools.
  • Excellent written and verbal communication skills in Vietnamese and English.
  • Proficiency in digital marketing tools and platforms (e.g., Google Analytics, CRM systems, social media management tools).
  • Data-driven mindset with the ability to analyze metrics and derive actionable insights.
  • Creative thinking and problem-solving skills.
  • Ability to work independently and as part of a team in a fast-paced environment.
  • Strong organizational skills and attention to detail

Quyền lợi được hưởng

  • 13th-month bonus based on business performance
  • Full salary during the probation period
  • Clear career advancement path with many development opportunities
  • Employment contract (Social Insurance, Health Insurance, Unemployment Insurance)
  • Meal allowance
  • 12 days of annual leave
  • Public holidays as per government regulations
  • Annual health check-ups
  • Health insurance
  • Training and teambuilding activities
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập đoàn giáo dục và đầu tư EI
Công ty Cổ phần Tập đoàn giáo dục và đầu tư EI Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Số 22 Võ Văn Dũng, phường Ô Chợ Dừa, Quận Đống Đa, Thành phố Hà Nội, Việt Nam

Tập đoàn Giáo dục và Đầu tư EI (EI GROUP) là đơn vị tiên phong trong lĩnh vực đào tạo ngoại ngữ tiếng Đức, tiếng Anh và tư vấn du học, nhân lực, di trú tại các quốc gia phát triển như CHLB Đức, Anh, Úc, Mỹ, Canada. Với sứ mệnh cao cả “Giúp cho lực lượng đang độ tuổi lao động tại Việt Nam và trên toàn cầu tìm được một công việc với thu nhập tốt, thay đổi cuộc sống ở Top 20 nền kinh tế lớn nhất thế giới”. EI GROUP luôn hướng đến tầm nhìn “Lựa chọn đầu tiên cho một cuộc sống mới”.

Với bề dày truyền thống xây dựng và phát triển cùng với 13 công ty thành viên trực thuộc và 2 viện, tính đến nay EI GROUP đã phủ sóng hầu hết khắp 63 tỉnh thành từ Bắc vào Nam với sự hiện diện của hơn 235+ văn phòng đại diện, văn phòng tiếp nhận hồ sơ với hệ thống đồng bộ, đào tạo bài bản, hỗ trợ phụ huynh và học sinh một cách nhanh chóng và tức thời.

Đặc biệt, EI GROUP là đối tác chiến lược của nhiều tổ chức quốc tế như: BSW, DEB, MEV, VIDACTA, ATMC, TAMWOOD, SHAFSTON, ILSC…

Với uy tín về chất lượng đào tạo, nhiều chính sách ưu đãi dành cho học viên, EI GROUP đã trở thành địa chỉ tin cậy của hàng nghìn phụ huynh, học sinh trên cả nước. Với tổng số hơn 1000++ học viên đang theo học, EI GROUP khẳng định vị thế dẫn đầu trong lĩnh vực đào tạo ngoại ngữ, tư vấn du học, nhân lực, di trú.

Những nghề phổ biến tại Công ty Cổ phần Tập đoàn giáo dục và đầu tư EI

Bạn làm việc tại Công ty Cổ phần Tập đoàn giáo dục và đầu tư EI? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công ty Cổ phần Tập đoàn giáo dục và đầu tư EI

Công ty Cổ phần Tập đoàn giáo dục và đầu tư EI

Click để đánh giá