Mô tả công việc
• To manage, supervise and coordinate the daily operation of the front desk and ensure that all reception and cashiering procedures are performed in accordance with established standards and procedures at all times to reach optimal guest satisfaction.
• Be visible in the hotel lobby and other public areas, particularly during busy times. Main duties include the greeting and escorting of all guests patronizing our restaurant, especially guests of Russian nationality.
• To assist in the translation/interpretation in guest’s situation where proficiency of the Russian language is required.
• Meet and greet VIP Guests and major corporate clients upon arrival. Responsibilities will include dealing with all VIP & Regular Guests to the restaurant.
• To anticipate guests’ needs and requests ensuring that their stay at the restaurant is a memorable and magical one.
• Dealing with requests, queries and questions in a fast and prompt manner
• Ensure that all Guest complaints are handled promptly and completely
• Coordinate the services and special facilities provided to Guests
• Demonstrate thorough knowledge of all credit procedures and ensure they are applied properly
• Offer current knowledge on all restaurant products, services, policies, and emergency procedures
Quyền lợi được hưởng
- Definite term labour contract
- Health Insurance & other benefit as Company policy
Yêu cầu công việc
• English Speaking
• Good interpersonal skills
• Excellent listening skills
• Strong attention to detail
Yêu cầu hồ sơ
Please send your CV to email: duongpt08"at"sunhospitality.com.vn
Mr Dương: +84 398772852
Công ty Cổ phần Tập đoàn Gỗ Minh Long tự hào là một trong những nhà cung cấp vật liệu nội thất gỗ công nghiệp lớn nhất tại Việt Nam. Kể từ khi thành lập năm 2008, trong 11 năm qua, Minh Long đã không ngừng phát triển mạnh mẽ với nền tảng tài chính ổn định và vững mạnh, dây chuyền máy móc hiện đại, quy trình quản lý tiên tiến, hệ thống nhà phân phối và đại lý, cửa hàng…có mặt trên toàn lãnh thổ Việt Nam.