Mô tả công việc
Primary Responsibilities
• To maintain the upkeep and cleanliness of F&B outlets, Functions, offices, and public areas ensuring maximum guest satisfaction and adhering to the standard required by our hotel..
•To work on a rotation basis within Housekeeping. To shampoo and upkeep carpets upholstery and hard flooring in accordance to hotel standards.
•To report for duty punctually in full regulation uniform.
•To provide a courteous and professional service at all times.
•To maintain good working relationships with your own colleagues, and all other department.
•To ensure proper assignments of work to Housekeeping Employees.
•To report on repair and maintenance to supervisor.
•To report items found in public areas to Housekeeping Lost/Found directly.
•To follow up duties from the previous shift.
•To handle equipment with care and cleaning supplies.
•To respond to paging and follow up where cleaning is needed.
•To sweep, mop and polish floor.
•To vacuum carpet, spot shampoo to remove stains.
•To clean furniture, fixture, glass and mirror.
•To ensure cleaning equipment are in order and stored appropriately.
•To have a complete understanding of the Hotel’s employee handbook and adhere to the regulations contained within.
•To maintain a high standard of personal appearance and hygiene at all times.
•To have a complete understanding of and adhere to the Hotel’s policy relating to Fire & emergency, Hygiene, health and safety.
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
Knowledge and Experience
• Tourism & Hospitality experience preferred.
• Ability to work in a fast-paced environment requiring multitasking
• Strong problem-solving skills required
• Excellent customer service and problem resolution abilities
Competencies
• Good interpersonal skills with ability to communicate with all levels of employees
• Service oriented with an eye for details
• Ability to work effectively and contribute in a team
• Positive mindset
Yêu cầu hồ sơ
Bắt đầu hoạt động kinh doanh dịch vụ ẩm thực từ 2005, hiện tại chúng tôi đã có gần 17.000 đối tác làm việc tại khoảng 400 nhà hàng thuộc 22 mô hình tiên phong về dịch vụ ăn uống tại Việt Nam.
- Kichi Kichi: Lẩu băng chuyền
- Ashima : Lẩu nấm thiên nhiên
- Vuvuzela: CLB bia tươi
- Sumo BBQ: Lẩu nướng Nhật Bản
- Isushi: Buffet Nhật Bản
- Gogi House: Nhà hàng Hàn Quốc
- Daruma : Quán ăn nhanh Nhật Bản
- City Beer Station: Trạm bia thành phố
- Hutong: Thiên đường lẩu Hong Kong
- Cowboy Jack's : Nhà hàng Mỹ
- Kintaro Udon: Quán mỳ Nhật Bản
- K - Pub: Vườn nướng Hàn Quốc
- Phố ngon 37 : Món ăn đường phố
- Ba con cừu: Lẩu cừu Mông Cổ
- I Cook : Món ngon tại nhà
...
Để đáp ứng tốc độ phát triển nhanh chóng của công ty, Golden Gate chào đón những nhân viên năng động, tài năng, ham học hỏi, nhiều hoài bão và mong muốn thể hiện tài năng gia nhập đội ngũ của chúng tôi.