Mô tả công việc
Sales Management
• Leading and directing strategic planning and analysis relating to hotel sales, market intelligence activities, and business prospecting, i.e. develop and maintain relationship with key clients in order to produce groups and / or conference business, to maximize room sales
• Interacting with potential clients and industry trade representatives to generate corporate business or MICE group
• Maintaining organic communication networks to ensure that the hotel has a competitive advantage in information and sales leads
• Leading, organizing and controlling the sales team; while managing, coaching, and planning effectively to motivate them in achieving targeted results
People Management, Associate Support and Supervision
• Understanding, continuing update and implementation of the relevant policies, procedures and service delivery standards of the above specified department/division, this position and its direct subordinates, if there are any
• Understanding, continuing update and implementation of the human resources policies, procedures and code of conduct; while promoting management, team and cross department support, leadership, professionalism and good relations
• Maintaining and promoting communication efficiency for general and work specific information, to include the conduct of regular meetings and/or discussions on work activities, service delivery, continuing work system improvement, and the like
• Developing and maintaining a sales organization with sound structure, delegation and relationships that will ensure that the most work is done by the fewest people at a reasonable cost, with the greatest satisfaction to the people performing the work
• Managing the department's human resources related activities, including recruitment, performance management, training, career planning, disciplinary matters, and team motivation
• Performing other related duties and functions assigned by Director of Sales and Marketing
Other Responsibilities
• Furnishing monthly sales & marketing reports and related documentation on a timely basis; analyzing the results and recommend ways to improve revenue generation and profitability
• Ensuring full implementation, updating and or continuing review of the Sales and Marketing policies and procedures, professional business and marketing plans, department and instruction manuals, among other related documentation
• Performing other related duties and functions which may be assigned by the Director of Sales and Marketing
Yêu cầu công việc
• Clear, confident in all means of communications
• Passionate about customer service orientation
• Process-oriented, detail-minded, organized
• Self-motivated, proactive, and takes initiative
• Accountable, responsible, reliable
• Able to stay calm and positive under pressure
• Demonstrates high self-esteem, self-management, integrity and honesty
• Analytically minded, decisive, creative and thoughtful problem-solving
• Multi-tasker; manages time and prioritizes effectively
• Thrives in fast-paced, changing environment
• Navigates short-term and long-term planning simultaneously
• Resilient to adversity, adaptable to change
• Commitment to continuous learning
• Embraces diverse cultures and being a team player
• Embraces and drives "Wink" personalization, brand and culture
Quyền lợi được hưởng
* Active, balance and professional working environment
* Productivity focus not time attendance
* Fun and playfull internal activities
* 14 AL days
* Meal allowance
* Phone allowance
* 24.7 health insurance
Tập đoàn Hạ Tầng và Đô Thị (Hạ Tầng Đô Thị Corporation), một chủ đầu tư có mặt hơn 10 năm tại thị trường Bất động sản Phú Quốc. Công ty Hạ Tầng Đô Thị hiện nay là top 5 nhà đầu tư luy tín tại Bãi Trường, Phú Quốc.
Công ty Cổ Phần Tập Đoàn Hạ tầng Đô Thị Corporation được thành lập theo quyết định số 0103771798 do Sở Kế Hoạch Đầu Tư TP Hà Nội cấp ngày 29/04/2009, hoạt động trong lĩnh vực xây dựng. Từ một công ty chủ yếu xây dựng nhà dân dụng và các công trình văn phòng cao ốc trên địa bàn Hà Nội, trải qua 8 năm hoạt động, công ty đã khẳng định thương hiệu và chất lượng trong lĩnh vực xây dựng các công trình văn phòng.
Với đam mê dành cho ngành xây dựng và khát khao tạo ra những công trình chất lượng, bền vững với thời gian, chúng tôi đang nỗ lực từng ngày để đem đến cho khách hàng những giá trị tốt nhất. Với chiến lược phát triển tập trung vào chuỗi gắn kết giá trị trong đó sản phẩm cuối cùng là các công trình văn phòng cao ốc, các công trình dân dụng, các công trình giao thông hạ tầng, các khách sạn hiện đại & resort cao cấp, công ty đã không ngừng cải tiến, áp dụng những biện pháp thi công hiện đại, an toàn, hiệu quả để công trình đạt chất lượng cao nhất.
Trong suốt những năm hoạt động trong nghành, chúng tôi luôn thấu hiểu được những yêu cầu, mong muốn của các chủ đầu tư dành cho công trình của mình, chính vì thế, trong quá trình làm việc, chúng tôi luôn đặt hết tâm huyết vào tiến độ thi công, chất lượng công trình và an toàn lao động, tạo dựng niềm tin cho các chủ đầu tư qua năng lực thi công và phong cách chuyên nghiệp.
Chúng tôi tin tưởng và tự hào rằng, chúng tôi sẽ cùng Quý khách hàng kiến tạo nên những công trình bền vững.
Chính sách bảo hiểm
- Tham gia BHXH, các chế độ phúc lợi khác.
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm,
- year end party,
- team building…
Lịch sử thành lập
- Được thành lập vào năm 2009
Mission
- TỐI ƯU giải pháp tái đầu tư sinh lợi, an toàn và đa tiện ích cho khách hàng.
- TỐI ĐA HÓA GIÁ TRỊ GIA TĂNG cho đối tác, nhà đầu tư và cổ đông.
- MANG LẠI GIÁ TRỊ về nghề nghiệp và sự thịnh vượng cho cán bộ nhân viên công ty.
- ĐỒNG HÀNH cùng sự phát triển chung của cộng đồng xã hội.