Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
Job description
- Assist in the preparation of annual risk assessment and internal audit plan.
- Conduct audit engagements according to the approved audit plan.
- Coordinate with relevant Departments to discuss on issues identified and corresponding corrective actions.
- Identify areas for improvement and propose appropriate recommendations.
- Prepare and submit the draft internal audit reports for Internal Audit Manager’s review in accordance with deadlines.
- Follow-up corrective action progress after audit.
- Maintain relationship and work closely with external auditors, control owners and senior management to ensure communication of critical issues in a timely manner.
- Perform independent assessment of the control environment surrounding business processes or activities.
- Assist the Head of Internal Audit in the performance of special audit assignments and investigations, often undertaking specific elements of the assignment with minimal supervision.
- Maintain and update internal audit manual as needed.
Yêu Cầu Công Việc
Job requirements
- Bachelor’s degree with an emphasis in accounting, finance, business or related field. Advanced degree is highly preferred.
- 3-5 years of auditing and consulting experiences. At least 1-2 year experiences in Senior role.
- Big 4 background is a must.
- Accounting and/or auditing designation such as ACCA, CPA, CIA, and CISA.
- Fluent in spoken and written English and Vietnamese, especially reporting skill.
- Demonstrated computer and software skills with proficiency in MS Office.
- High attention to detail and excellent analytical skills.
- Able to work under pressure and independently with minimum supervision.
- Good problem solving ability.
- Willingness to travel when conducting certain audit engagements.
- Able to start work immediately.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.
Review Tập đoàn Hoàng Minh
Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp Nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.