Việc làm Tập đoàn Hoàng Minh

Cập nhật 30/09/2024 21:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Deputy Branch Manager of Business - Ha Noi Branch
Tập đoàn Hoàng Minh 4.0★
1 đánh giá 102 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Phó Giám đốc
Ngày đăng tuyển: 26/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 24/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hà Nội

Phúc lợi

  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

1. Building and implementing plans

- Setting up, implementing, and monitoring the execution of the operation and expense plan for the unit per year/ in each period as assigned.

- Proposing and implementing solutions to enhance operational efficiency and risk control for the unit.

2. Managing and executing operations of the unit as assigned

- Managing the service delivery to corporate and individual customers: seeking and introducing IVB’s products to customers; Receiving loan / credit granting requests from customers; Appraising credit granting/ disbursement proposals according to regulations; Monitoring and supervising the capital utilization status after loan disbursement

- Managing marketing organization and consulting transactions to customers: capital mobilization product, account management, payment services, card services, ATM, POS, remittance payments for customers, digital banking, foreign exchange activities,... and other service. Promoting and managing business for IVB’s customer segments:

+ Implementing programs to boost sales of IVB’s products and services.

+ Implementing sales promotion program for the sales team.

+ Developing and managing cooperative relationships with partners.

- Managing business activities for customer segments:

+ Managing, monitoring the implementation of business plans for customer segments at the unit.

+ Performing customer management, evaluation, and classification.

- Ensuring the quality and efficiency of business activities, compliance with relevant regulations and processes:

+ Credit granting:

- Proposing/ managing the credit granting to ensure efficiency and compliance with regulations.

- Timely detecting and preventing risks and fraud in credit files of customers.

- Coordinating with relevant units in handling problematic debt recovery/ overdue loan of customers at the unit.

+ Other products and services: marketing, customer management, customer care according to regulations.

- Building, protecting the reputation, and developing the brand image of IVB with customers, partners, and relevant agencies.

3. Human resources management

- Participating in selecting and training employees, building and developing a successor human resources team.

- Assigning tasks, setting targets, guiding, and evaluating the working performance for employees.

- Proposing personnel arrangement suitable with their capabilities.

- Organizing, managing, coordinating to implement other general administration and human resources tasks for all employees of the Unit within the scope of authorization.

4. Others

- Periodically/ ad-hoc reporting as required.

- Performing other tasks as assigned by Branch manager/ BOEs.

Yêu Cầu Công Việc

1.   Knowledge, professional experience

- Graduated from University or above in Economics, Finance, Banking, Business Administration, or related fields.

- Legal knowledge related to banking operations, compliance control and anti-money laundering according to the Bank’s regulations.

- Knowledge of credit risk management and other operational risks, finance analysis, credit/ assets appraisal.

- Knowledge of IVB’s products and services.

- Minimum of 05 years’ experience in credit institutions with at least 02 years in equivalent management positions.

2.   Skills

- Leadership and negotiation  skills

- Problem solving and decision-making skills

- Business strategic management skills

- Sales, market and customer development skills

3.   Other requirements

- English: at least from TOEIC 600.

- Male is preferable

- Matching with regulatory criteria for prevention of money laundering, terrorist financing, and financing of proliferation financing of weapons of mass destruction.

Địa điểm làm việc

Hà Nội
88 Hai Bà Trưng

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Giới tính: Nam
  • Độ tuổi: 35 - 44
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Tập đoàn Hoàng Minh Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 17 Tòa nhà Geleximco, Số 36 Hoàng Cầu, Phường Ô Chợ Dừa

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2019

Mission

Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.


Review Tập đoàn Hoàng Minh

4.0
1 review

30/09/2024
Giám đốc kinh doanh tại Hà Nội

Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp Nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Hoàng Minh

Bạn làm việc tại Tập đoàn Hoàng Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Hoàng Minh

Tập đoàn Hoàng Minh

Click để đánh giá