![Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/hoang-minh-logo-1641961481-1692284794.png)
Mô tả công việc
Responsible for the management of the store in compliance with the company&039;s requirements and policies. Specifically, the Operations Standard, as well as planning, coaching, supervising staff, and coordinating with other departments or individuals. Inside and outside the company. To accomplish the objective and satisfy customers 100%
MONITOR THE QUALITY OF CUSTOMER SERVICE
Performing opening shift tasks
• Handle supervisors&039; work reports on facilities, grooming, and personal appearance of employees.
• Attend and actively participate in the first shift meeting.
• Ensure that the restaurant&039;s service standards are being met by regularly checking and evaluating the service provided. Make adjustments as necessary to meet the requirements.
• Assign tasks to employees and ensure they are carried out effectively.
• Provide direct support to employees in carrying out their tasks during the first shift.
During customer service
• Resolve customer complaints and questions within the assigned authority.
• Understand and clearly comprehend the promotional programs and incentives that customers are using.
• Regularly communicate with customers to understand their tastes, psychology, and preferences.
• Ensure the quality of food & drink when serving.
• Directly control all customer service activities in the restaurant, supervising, reminding, and guiding staff to perform their work.
• Handle any arising problems that exceed the capabilities of the staff, as assigned by the Restaurant Manager.
Perform closing Shift
• Submit daily reports to the restaurant manager.
• Require employees to rotate according to restaurant standards if they fail to meet or do not meet the requirements.
• Check the status of the restaurant before leaving and hand it over to the next shift.
• Supervise employees to complete the final shift of work.
Ensure human resource quality.
• Proactively provide professional training for employees according to the plan approved by the Restaurant Manager.
• Coordinate with the Training Manager in developing training plans, training content and implementing and evaluating training.
Control costs, assets, tools.
• Do a good job of inventorying and replenishing restaurant utensils and smallwares.
• Plan repairs and replacements for the Restaurant Manager
• Control restaurant costs, avoid loss and waste. Control assets, equipment, tools and instruments.
Mobilize, arrange, and roster for store
• Perform monthly timekeeping for the store
• Carry out other administrative procedures according to the company&039;s regulations.
• Monitor and remind employees to comply with labor regulations.
• Propose to recruit, reward, discipline, transfer, or terminate employees.
• Evaluate the work efficiency of department employees on a monthly basis. Evaluate employees after their probation period.
Perform other work assigned by restaurant manager.
• Perform additional tasks as requested by Restaurant Manager.
• Report daily or unexpected work as requested by the Restaurant Manager.
Yêu cầu công việc
• Ability to communicate effectively
• Ability to analyze and solve problems
• Good at English
• Continuous Process Improvement
• College degree or higher
• Experience in similar position At least 2 year
Quyền lợi
• Service charge
• New Year&039;s lucky money
• PVI accident insurance package
• Parking allowance 220k/month
• Holiday bonuses according to regulations: 1/1, 30/4, 2/9
• Participate in all types of social insurance
• Uniforms provided (with depreciation)
• TIP
• Meal allowance 30k/working day
• Annual health check- up
• Union regime (after 3 months to join): gifts on the following days: Birthday, 8/3, 20/10, 1/6, Mid- Autumn Festival, Lunar New Year, Wedding, etc.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-26 01:50:02
![Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/hoang-minh-logo-1641961481-1692284794.png)
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
- Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
- Du lịch hàng năm
- Team building ngoài trời
Lịch sử thành lập
- Thành lập năm 2019
Mission
Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.
Review Tập đoàn Hoàng Minh
Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.
Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Hoàng Minh
Bạn làm việc tại Tập đoàn Hoàng Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn
![Logo Tập đoàn Hoàng Minh](https://1900.com.vn/storage/uploads/companies/logo/30/hoang-minh-logo-1641961481-1692284794.png)