Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập đoàn Hoàng Minh

Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Xây dựng
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghiên cứu và Khoa học
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Tập đoàn Hoàng Minh

Cập nhật 30/09/2024 21:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Restaurant Shift Leader
Tập đoàn Hoàng Minh 4.0★
1 đánh giá 102 việc làm 2 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: N/A
Ngày đăng tuyển: 05/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/12/2024
Hình thức: Làm theo ca
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Thành Phố Nha Trang - Khánh Hòa

Mô tả công việc

JOB SUMMARY

Communicate service needs to chef during functions, and prepare checks for payment. Ensure banquet rooms, restaurants, and coffee breaks are set up for service with proper centerpieces and clean chinaware, glassware, and silverware. Check guest satisfaction, set tables per event type, and communicate dietary needs to the kitchen. Maintain cleanliness of work areas and follow safety protocols. Adhere to company policies, ensure uniform standards, and protect company assets. Develop positive working relationships, support team goals, and respond to employee concerns. Move objects up to 25 pounds and perform other duties as assigned by supervisors.

CORE WORK ACTIVITIES

  • Safety and Security: Report accidents to supervisors and correct unsafe procedures. Follow company safety protocols, use appropriate protective equipment, and complete necessary training. Ensure safe operation and storage of tools and equipment, and handle emergencies according to procedures.
  • Policies and Procedures: Maintain confidentiality of materials and ensure professional appearance. Protect company assets and follow policies. Perform tasks as requested by supervisors.
  • Guest Relations: Address guest needs professionally, listen actively, and ensure satisfaction. Assist individuals with disabilities and provide information on services and local attractions.
  • Communication: Use clear, professional language with guests and coworkers. Answer phones with appropriate etiquette and share information discreetly.
  • Assists Management: Train employees, assign tasks, motivate the team, and support department efficiency. Ensure employee compliance with safety standards, assist with goal setting, and perform line staff duties as needed.
  • Working with Others: Build positive relationships, support coworkers, and promote teamwork. Handle sensitive issues with respect.
  • Quality Assurance/Improvement: Ensure quality standards are met, recommend improvements, and monitor performance.
  • Physical Tasks: Perform physical tasks like standing, lifting, and using computer systems.
  • Food and Beverage Services: Follow procedures for serving alcohol, ensure food quality, maintain cleanliness, and handle guest incidents.
  • Banquet/Event Supervision: Communicate needs with chefs, handle payments, and prepare banquet areas. Inspect cleanliness and check guest satisfaction during service.

Quyền lợi được hưởng

  • Days off/week: 2 days | 2 ngày nghỉ hằng tuần
  • Competitive package| 13th salary month - Phúc lợi cạnh tranh | Lương tháng 13
  • Full salary & service charge, social insurance during probation (following the labour laws) | Hưởng nguyên lương và phí phục vụ, tham gia bảo hiểm trong suốt thời gian thử việc (theo luật lao động)
  • Medical Insurance Plan upon the hotel policy: Social insurance, health insurance and unemployment insurance |Tham gia bảo hiểm y tế theo chính sách của khách sạn: Bảo hiểm xã hội, bảo hiểm y tế và bảo hiểm thất nghiệp
  • National and international training courses | Các khóa đào tạo trong và ngoài nước
  • Opportunity to develop career | Cơ hội phát triển nghề nghiệp

Yêu cầu công việc

  • Education: High School Diploma.
  • Related Work Experience: at least 1 year of related work experience.
  • Fluent in English, confident and be able to work independently.
  • Be well-organized and be able to multitask.
  • Be careful, responsible and ensure the confidentiality of documents.

Yêu cầu hồ sơ

Apply direct to Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Tập đoàn Hoàng Minh Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 17 Tòa nhà Geleximco, Số 36 Hoàng Cầu, Phường Ô Chợ Dừa

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2019

Mission

Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.


Review Tập đoàn Hoàng Minh

4.0
1 review

30/09/2024
Giám đốc kinh doanh tại Hà Nội

Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Hoàng Minh

Bạn làm việc tại Tập đoàn Hoàng Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Hoàng Minh

Tập đoàn Hoàng Minh

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo