Việc làm Tập đoàn Hoàng Minh

Cập nhật 30/09/2024 21:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Production Shopfloor Planner
Tập đoàn Hoàng Minh 4.0★
1 đánh giá 102 việc làm 2 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 1 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Bình Dương

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

Core Responsibilities:


  • Create weekly production plans for Pre-Pack and Final Pack factories, optimizing SKUs.

  • Align production and shipment plans with factory schedules and KPIs.

  • Monitor output to ensure adherence to production sequences.

  • Adjust production plans as needed to align with the master plan in SAP.

  • Ensure production feasibility, machine utilization, and manpower balance.

  • Optimize the use of manpower, tools, and time to meet schedules.

  • Maintain a daily shop floor presence to address production issues.

  • Generate reports to suggest efficiency improvements and achieve KPIs.

  • Manage warehouse capacity and focus on short-term planning (2-3 weeks).

  • Prioritize production areas during issues, like labor or material shortages.

  • Advise Materials Planning and Warehouse on adjustments due to supply issues.

  • Follow up with partners on deviations affecting delivery (OTIF, Schedule Adherence).


Play your part in our team succeeding.

The Shop Floor Planner is crucial in planning the Flow of Finished Goods, ensuring smooth operations without affecting future plans.

Yêu Cầu Công Việc

Do you have what it takes?


 

  • College or University degree.

  • 2+ years in production planning and inventory analysis.

  • Experience working in shifts (day and night shifts), preferably in manufacturing.

  • Experience with SAP and MS Office (Excel).

  • Fast response and problem-solving skills.

  • Good interpersonal skills and positive attitude.

  • Willingness to travel as assigned (including overseas).

  • Proficiency in English (speaking and writing) for planning-related communication.


 

What’s in it for you?

Here are some of what to expect:
 

  • Family Care Leave – We offer enhanced paid leave options for those important times.
  • Insurances – All colleagues are covered by our life and disability insurance which provides protection and peace of mind.
  • Wellness – We want you to be your best self, so you'll have access to the Headspace App and lots of wellbeing initiatives and programmes run by local teams where you are based.
  • Colleague Discount – We know you'll love to build so from day 1 you will qualify for our generous colleague discount.
  • Bonus – We do our best work to succeed together. When goals are reached and if eligible, you'll be rewarded through our bonus scheme.
  • Your workplace – When you join the team you'll be assigned a primary workplace location i.e. one of our Offices, stores or factories. The hiring team will discuss the hybrid work policy and role eligibility with you during the recruitment process.
     

Children are our role models. Their curiosity, creativity and imagination inspire everything we do. We strive to create a diverse, dynamic and inclusive culture of play at the LEGO Group, where everyone feels safe, valued and they belong.


The LEGO Group is proud to be an equal opportunity employer. We are committed to equal employment opportunity and equal pay regardless of e.g. race, colour, religion, sex, national origin, sexual orientation, disability or gender identity.


The LEGO Group is fully committed to Children’s Rights and Child Wellbeing across the globe. Candidates offered positions with high engagement with children are required to take part in Child Safeguarding Background Screening, as a condition of the offer.


Thank you for sharing our global commitment to Children’s Rights.
Just imagine building your dream career.
Then make it real.

Địa điểm làm việc

Bình Dương
LEGO Manufacturing Vietnam, No.1 Road no.3, VSIP III, Hoi Nghia, Tan Uyen, Binh Duong, Vietnam

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Trung học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Tập đoàn Hoàng Minh Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 17 Tòa nhà Geleximco, Số 36 Hoàng Cầu, Phường Ô Chợ Dừa

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2019

Mission

Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.


Review Tập đoàn Hoàng Minh

4.0
1 review

30/09/2024
Giám đốc kinh doanh tại Hà Nội

Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Hoàng Minh

Bạn làm việc tại Tập đoàn Hoàng Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Hoàng Minh

Tập đoàn Hoàng Minh

Click để đánh giá