Các phòng ban đang tuyển dụng tại Tập đoàn Hoàng Minh

Buôn bán/ Kinh doanh
Tài chính - Kế toán
Hành chính
Marketing/ Truyền thông
Nghệ thuật - Thiết kế
Công nghệ thông tin
Xây dựng
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Quản lý sản phẩm & dự án
Nghiên cứu và Khoa học
Lao động có tay nghề và sản xuất

Việc làm Tập đoàn Hoàng Minh

Cập nhật 30/09/2024 21:56
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Omakase Restaurant Manager
Tập đoàn Hoàng Minh 4.0★
1 đánh giá 102 việc làm 5 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Giám Đốc, Phó Giám Đốc Bộ Phận/ Trưởng Phòng/ Tổ Trưởng
Ngày đăng tuyển: 10/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/01/2025
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quận Hai Bà Trưng - Hà Nội

Mô tả công việc

Objective

The Omakase Restaurant Manager will oversee the pre-opening and ongoing operations of our exclusive Omakase restaurant, ensuring the highest standards of service, quality, and operational excellence. This role will manage all aspects of the restaurant, including staff training, guest relations, and operational efficiency.

Key responsibilities

A. Pre-Opening Tasks (5 Months Before Opening)

1. Recruitment & Training:

o Collaborate with HR to hire and onboard a skilled team of service professionals and kitchen staff (if support required).

o Develop and implement training programs focusing on High-end dining experience and the unique needs Omakase and Japanese culinary/service culture.

2. Operational Setup:

o Develop and establish Standard Operating Procedures (SOPs) for all front-of-house operations.

o In charge of creating and submit annual OPEX/CAPEX as well as Business forecasting/P&L to BOM.

3. Menu & Beverage Collaboration:

o Work closely with the Head Chef and Beverage Manager to finalize the food and drink menus, with heavy focus on Cost control and Profitability.

o Assist in crafting a Sake pairing menu to complement the Omakase experience (following Head Chef guidance).

4. Procurement & Equipment Setup:

o Propose and revise OS&E checklist and submit to BOM.

B. Day-to-day Operation:

1. Customer Experience Management:

o Ensure a seamless, high-touch customer experience from reservation to post-dining.

o Handle VIP guest relations, ensuring their needs and expectations are exceeded.

2. Staff Leadership:

o Lead, inspire, and manage the front-of-house team to deliver exceptional service.

o Conduct regular training sessions to maintain high performance and service standards.

3. Operational Excellence:

o Monitor and maintain cleanliness, ambiance, and all service operations.

o Ensure compliance with food safety and health regulations.

o Support and Coordinate with the Luxury Bar outlet in Basement as per requested by BOM.

4. Financial Performance:

o Manage daily financial operations, including budget control, inventory management, expense management, and profitability monitoring.

o Analyze and report sales performance and guest feedback, implementing improvements as needed.

Quyền lợi được hưởng

- Income: Competitive, negotiable based on capability

- Statutory Social Insurance

- 13-monthly salary

- Annual travel, gratitude party, gifts on birthdays, holidays,...

- Structured Learning and Development Program. 

Yêu cầu công việc

A Knowledge 30%

1 Bachelor’s degree in Hospitality/Diploma or relevant field (or equivalent experience). 5%

2 In-depth understanding of luxury F&B operations, particularly Japanese fine dining. 10%

3 Minimum 2–3 years of experience managing high-end restaurants, preferably in same category or F&B outlet in 5 star hotels.

Experience in Omakase or Japanese dining is more preferred. 15%

B Technical Skill 40%

1 Proven ability to manage all aspects of restaurant operations, including SOP development and financial controls. 10%

2 Strong knowledge of Japanese culture, Japanese proficiency is a huge advantage (N3-N2). 15%

3 Professional English proficiency 10%

4 Excellent proficiency in POS, budgeting, and Microsoft Office. 5%

C Core Competencies 30%

1 Leadership Skills: Exceptional ability to inspire and manage a team to deliver excellence. 10%

2 Customer Focus: A keen sense of client preferences and the ability to adapt and exceed expectations. 10%

3 Adaptability: Proven adaptability to clientele demand and market changes. Indicating an attitude of eager to learn and non-stop improvement mindset. 10%

Total 100%

Yêu cầu hồ sơ

- Nộp hồ sơ ứng tuyển trên Hoteljob.vn
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh
Tập đoàn Hoàng Minh Xem trang công ty
Quy mô:
500 - 1.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 17 Tòa nhà Geleximco, Số 36 Hoàng Cầu, Phường Ô Chợ Dừa

Công ty Cổ phần Tập đoàn Hoàng Minh (HMG) được thành lập với định hướng trở thành Công ty tập đoàn đa ngành nghề, là ngân hàng đầu tư cung cấp tổng hợp các dịch vụ và giải pháp cho khách hàng là các tổ chức, doanh nghiệp và cá nhân nhằm gia tăng giá trị cho khách hàng.

Chính sách bảo hiểm

  • Được tham gia BHXH, BHTN, BHYT, …. theo luật bảo hiểm theo quy định của pháp luật Nhà Nước 

Các hoạt động ngoại khóa 

  • Tổ chức các hoạt động thể thao: bóng đá, bóng chuyển, ….
  • Tổ chức các bữa tiệc party, các sự kiện
  • Du lịch hàng năm 
  • Team building ngoài trời 

Lịch sử thành lập

  • Thành lập năm 2019

Mission

Sứ mệnh của HMG là xây dựng niềm tin. Tư vấn và cung cấp các giải pháp tài chính bền vững. M&A và tái cấu trúc doanh nghiệp.Tạo ra và gia tăng giá trị cho khách hàng.


Review Tập đoàn Hoàng Minh

4.0
1 review

30/09/2024
Giám đốc kinh doanh tại Hà Nội

Môi trường làm việc ổn định và tích cực, với nhiều cơ hội phát triển nghề nghiệp nhưng mức độ đãi ngộ của công ty chỉ ở mức trung bình, chưa thực sự nổi bật.

Những nghề phổ biến tại Tập đoàn Hoàng Minh

Bạn làm việc tại Tập đoàn Hoàng Minh? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập đoàn Hoàng Minh

Tập đoàn Hoàng Minh

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo