Việc làm Tập Đoàn Kita Group

Cập nhật 23/10/2024 17:42
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Kita Group
Specialist, Investment Management
Tập Đoàn Kita Group
43 việc làm 6 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 16/10/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/11/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 3 - 4 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Hồ Chí Minh

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Công tác phí
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm

Mô tả Công việc

The Investment Management Specialist will support the Investment Management department in investment portfolio management, joint venture investor relations, and risk/compliance oversight to ensure optimal investment performance and smooth partnerships in line with the company’s strategic goals.

1. Group portfolio management

Assis to develop the annual/3-year business plan at the subsidiaries

  • Support the line manage with orientation/ assignment/ assignment of targets to the subsidiaries to ensure that they develop an annual/3-year business plan to ensure compliance with the policy of the Company/Group
  • Assist in monitoring and managing the performance of investment portfolios (both JV and Non-JV projects) to meet financial goals and investment returns such as IRR, payback period, ROI, ROE, and dividend payouts.
  • Assist in performance tracking to ensure the achievement of business plans, including revenue and profit targets, through the tracking of project performance, including sales plans, development timelines, and budget compliance.
  • Assist in analyzing financial and operational data, and business plans of the subsidiaries to provide insights and recommendations for improving project performance.

2.Implement investment management process and standards to evaluate investment efficiency for the investment portfolio

  • Assist in analyzing and evaluating the implementation of business plans of the subsidiaries.
  • Assist in reviewing and recommending appropriate strategies for financial performance, cash-flow, compliance policies and applicable law and regulation of subsidiaries.
  • Assist in proposing plans, reviewing, participating, implementing to maintain, exit, reduce, and increase investment into subsidiaries.
  • Assist in tracking and maintaining Nam Long's commitments with partners (commitment on IRR, capital acquisition, commercial real estate acquisition, etc.) at project companies.
  • Facilitate and maintain strong relationships with joint venture partners to ensure adherence to JV agreements and commitments.

3.Other task assigned by line manager

  • Assist in preparing reports and presentations for management and stakeholders on the status and performance of investment portfolios.
  • Proactively monitor external and internal factors that could impact project performance, suggesting mitigation strategies as necessary.
  • Identify, assess, and manage risks related to investment portfolios, ensuring compliance with internal policies, legal regulations, and contractual obligations.
  • Support the Line Manager in any other tasks or strategic projects as required, including market research, financial modeling, and business development efforts.

Yêu Cầu Công Việc

Background / Experience

  • Bachelor’s Degree in Finance / Banking / Economics / Business Administration / Accounting.
  • At least 3 years of experience in investment analysis, real estate, portfolio management or auditing, preferably within the real estate or financial sectors.
  • CFA / ACCA / CPA / CAIA certification is a plus.
  • Proficiency in English.

Specific job skills

  • The ability to analyze the general situation of the company and the real estate industry.
  • Ability to analyze, evaluate and appraise financial needs (quantity, time) and risk level in financial plans.
  • Ability to analyze and synthesize information to support decision making.
  • Ability to build relationships with internal & external parties.
  • Sufficient knowledge about corporate law, stock and relatedly specialized laws.

Competencies

  • Fast learner with self-development attitude
  • Teamwork
  • Strong analytical and numerical skills
  • Time management skills.

Mindsets & behaviors

  • Communication Skills, Listening & Forward thinking
  • Detail-oriented
  • Results-driven
  • Integrity, Professional and Ownership (Core values)

Địa điểm làm việc

Hồ Chí Minh
06 Nguyễn Khắc Viện, Tân Phú, Quận 7, Hồ Chí Minh

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Đại học
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Kita Group
Tập Đoàn Kita Group Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
27 Lê Quý Đôn, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam.

Thành lập từ năm 2014, KITA GROUP ngày càng khẳng định vị thế của mình trên thị trường bất động sản khi sở hữu nhiều vị trí đắc địa trải dài từ Bắc vào Nam, tiến gần hơn với mục tiêu trở thành công ty Bất Động Sản số 1 Việt Nam.

Đồng hành với sứ mệnh và sự thành công của KITA Group, đội ngũ lãnh đạo đã cùng nhau phát triển doanh nghiệp và đoàn kết vượt qua nhiều thử thách trên thị trường. Chính tầm nhìn chiến lược, giàu kinh nghiệm, bản lĩnh thương trường và ý chí quyết tâm cao độ của đội ngũ lãnh đạo đã góp phần kiến tạo KITA Group ngày hôm nay

Những nghề phổ biến tại Tập Đoàn Kita Group

Bạn làm việc tại Tập Đoàn Kita Group? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Tập Đoàn Kita Group

Tập Đoàn Kita Group

Click để đánh giá